بازار توزیع کنجد سفید ایرانی خام

کنجد که نام های دیگر آن سمسم و جلجلان است گیاهی است یک ساله با ارتفاع بیش تر از یک متر تنها قسمت مورد استفاده این گیاه دانه های آن است.

کنجد سه نوع است کنجد سفید کنجد سیاه و کنجد قهوه ای که رنگ آن مایل به قرمز است از این میان کنجد سفید ارزان تر و در دست رس تر است کنجد سیاه است چون شرایط کشت آن آسان تر از کنجد سیاه است.

کنجد سفید در اکثر استان های ایران کشت می شود کنجد سفید ایرانی نیز مرغوبیتی عالی دارد.

بازار توزیع کنجد سفید ایرانی خام

آشنایی با فوائد استفاده از کنجد سفید

آشنایی با فوائد استفاده از کنجد سفید کنجد خواص غذایی و درمانی بسیاری دارد از جمله سلامت بدن زیبایی پوست و مو و درمان بسیاری از بیماری ها ارزش غذایی دانه های کنجد بسیار زیاد است به طورکه فقط صد گرم از آن حدود پانصو و فتاد و سه کیلو کالری انرژی دارد که حاوی هشتاد و پنج درصد آن چربی مفید و ویتامین ب شیش تیامین نیاسین کلسیم آهن فسفر مس و منیزیم است.

کنجد باعث کاهش کلسترول و فشار خون می شود جذب ویتامین ای را افزایش داده و کبد را از آسیب ها محافظت می کند مس فراوان موجود در دانه های کنجد به عنوان یک ماده معدنی به افرادی که آرترید روماتوئید هستند کمک می کند و یک آنتی اکسیدان و ضد التهاب قوی است که علائم ورم را کاهش می دهد.

آهن موجود در کنجد مناسب برای کم خونی کلسیم برای تقویت استخوان ها منیزیم حمایت از ماهیچه های قلب و افزایش جذب کلسیم و روی باعث تحریک سیستم ایمنی بدن و کاهش عفونت می شود.

تیمین موجود در دانه های کنجد حاوی ویتامین ب یک پایریدوکسین حاوی ویتامین ب شیش نیاسین ویتامین ب سه و فولات حاوی ویتامین ب نه که به بدن کمک می کنند تا کربوهیدرات ها پروتئین ها و چربی ها را متابولیزه کند و به انرژی تبدیل نماید.

مزایای استفاده از کنجد برای سلامتی عبارت اند از جلو گیری از دیابت مناسب برای پوست سر و سرطان پوست تقویت سلامت قلب کاهش اضطراب و استرس مناسب برای جلو گیری از چین و چروک پوست مفید بای سلامت دهان و دندان و تقویت چشم مناسب برای سلامت تنفسی مناسب برای دستگاه گوارش و بهبود هضم تقویت گرش خون است.

تولید کننده کنجد سفید ایرانی بسته بندی

تولید کننده کنجد سفید ایرانی بسته بندی از کنجد به صورت خام یا پخته در صنعت آشپزی استفاده می شود هم چنین از روغن آن در آشپزی و طب سنتی استفاده های زیادی می شود.

توزیع کنجد سفید ایرانی در تمام نقاط ایران انجام نی شود و علاقه مندان می توانند آن را به راحتی تهیه کنند تولید کننده کنجد سفید ایرانی به دلیل کشت آسان و شرایط نه چندان دشوار و هم چنین علاقه و استقبال از کنجد هر ساله از تولید آن سود می برد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید