بازار توزیع کنجد صادراتی طعم دار عسلی

در بازار دو نوع کنجد خارجی و ایران وجود دارد و نوع ایرانی به خاطر کیفیت و خوبی دارد طرفداران زیادی را به خود جذب کرده امروزه کنجد ایرانی به کشورهای زیادی صادر می‌شود و این علاوه بر اینکه برای صادر کنندگان این محصول مزیت داشته باشد به رونق رشد اقتصادی کشور نیز کمک می کند. البته کنجد صادراتی ویژگی های خاص خود را دارد و از کیفیت بالایی برخوردار است البته طعم مطلوب و عطر خوبی را نیز دارد پس زمانی که قصد خرید کنجد صادراتی را داشتید به عطر و طعم ان دقت کافی را داشته باشید.

بازار توزیع کنجد صادراتی طعم دار عسلی

تهیه کنجد عسلی به روش خانگی

تهیه کنجد عسلی به روش خانگی کنجد عسلی یکی از شیرینی های خوشمزه است که امروزه طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کرده که در کنار سرو چای از این محصول استفاده کنند کنجد خواص بسیار زیادی در خود دارد و چه خوب است برای کودکانمان کنجد عسلی را تهیه کنیم تا از فواید آن بهره ببرند اگر قصد درست کردن کنجد عسلی رو در منزل دارید با ما همراه باشید.

1.اولین کار شکر و عسل را در یک قابلمه روی حرارت قرار می دهیم تا شکر کاملا آب شده و یک ماده قهوه ای رنگ تشکیل شود.

2.سپس کره را به آن اضافه میکنیم و مخلوط میکنیم بلافاصله کنجد را به مایع اضافه کرده و خوب هم میزنیم تا ترکیب شوند.

3.وقتی مواد با هم مخلوط شدند حرارت را خاموش می کنیم یه تیکه فویل را روی میز پهن میکنیم مواد را روی فویل می ریزیم و با پشت قاشق کمی آن را صاف می کنیم سپس با وردنه مواد را صاف و یکدست می کنیم.

4.کنجد عسلی پهن شده را قبل از اینکه سرد شود با چاقو به اندازه های دلخواه برش می زنیم البته می توانید روی کنجد عسلی را با خلال پسته و بادام تزئین کنید.

اگر خواستید کنجد عسلی شما شیرینی زیادی نداشته باشد می توانید تنها از عسل استفاده کنید و شکر را حذف کنید.

قیمت کنجد صادراتی طعم دار عسلی

قیمت کنجد صادراتی طعم دار عسلی تولید کنندگان توانسته اند علاوه بر صادر کردن کنجد ایرانی که گفته شد از کیفیت بالایی برخوردار است قابلیت تولید کنجد عسلی و صادرات ان به کشور های دیگر را داشته باشند. قیمت کنجد طعم دار عامل زیادی بستگی دارد از جمله آن کیفیت کنجد به کار رفته در آن می باشد و زمانی که شما با کنجد عسلی با قیمتی بسیار پایین مواجه شدید مطمئن باشید که کنجد مرغوبی در آن به کار نرفته است پس در زمان خرید کنجد عسلی از کیفیت کنجد به کار رفته در ان اطمینان حاصل کنید .

تولید کنندگان ما تمام سعی شان این است از بهترین کنجد ها استفاده کرده تا بهترین کنجد عسلی را برای مشتریان خود تولید و عرضه کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید