بازار خرید کنجد تازه صادراتی

در حال حاضر بازار کنجد تازه صادراتی تولید شده در کشور عزیزمان ایران، در حوزه خرید، در داخل و خارج از کشور از رونق چشمگیری برخوردار است که به دلیل داشتن کیفیتی مطلوب، بسته بندی با حجم های بازار پسند، بسیار پر طرفدار و مشهور می باشد که در کسب اعتماد و اطمینان خاطر مشتریان بسیار موفق بوده و توانسته تا حدود زیادی بر تولیدات این محصول و به دنبال آن عرضه و تقاضا برای این دانه با ارزش غذایی و دارویی بالا بیفزاید.

بازار خرید کنجد تازه صادراتی

فواید انواع کنجد تازه

فواید انواع کنجد تازه

این روز ها بسیاری از ما از کنجد و فرآورده های تازه و خام آن در طول روز به صورت های مختلف استفاده می کنند که نقش حیاتی در سلامت بدن ما داشته و آن را تضمین می کند که به همین دلیل بسیار مورد توجه علاقمندان و دوستداران این محصول قرار گرفته است.

شایان ذکر است که این نوع دانه روغنی سرشار از انواع پروتئین، فیبر، ویتامین، منیزیم، آنتی اکسیدان، کلسیم، منگنز، پتاسیم، روی ، آهن، مس، سلنیوم و غیره است که در تقویت سیستم ایمنی و دفاعی بدن، رفع مشکلاتی مانند: پوکی استخوان، کم خونی، فشارخون، قلب و عروق، پوست و مو، دیابت، انواع سرطان، عوارض زود هنگام یائسگی، درد های عضلانی و بسیاری امراض دیگر موثر و مفید واقع می شود.

البته می توان از این محصول به صورت خام، بوداده، فرآوری شده مانند ارده، روغن، اسانس و غیره در برنامه غذایی خود استفاده نمود که بالطبع به دلیل طبع گرم آن، در درمان افراد مبتلا به سرد مزاجی نیز موثر است.

تولیددکننده انواع کنجد تازه

تولیددکننده انواع کنجد تازه

در حال حاضر تولید انواع کنجد تازه به صورت کاملاً ارگانیک و بهداشتی مطابق با دانش روز علم کشاورزی و نیز استفاده از بذر اصلاح شده از سوی تولید کننده آن در مناطق حاصلخیز کشور انجام می شود که به صورت فله ای و بسته بندی به بازار مصرف داخلی و خارجی این محصول تزریق می گردد.

اغلب این تولید کننده سعی می‌کند تا با افزایش سطح کیفیت این نوع کنجد بتواند مشتریان متعددی را جذب نموده و با کسب اعتماد و رضایت هر چه بیشتر آنها بر میزان تولیدات و هم چنین سود و درآمد خالص برای خود بیفزاید که تا حدود زیادی در رسیدن به این هدف خود موفق بوده اند.

شایان ذکر است که این تولید کننده برای فروش کنجد تازه خود در حجم عمده آن را بدون واسطه به صورت مستقیم در اختیار مشتریان و متقاضیان این محصول قرار می‌دهد تا با تاثیر گذاری بر روی کاهش قیمت نهایی آن بتواند در جذب آنها و کسب اعتماد و رضایت مندی شان موفق عمل نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید