بازار صادرات کنجد بدون پوست صنعتی ارزان

بازار صادرات کنجد بدون پوست صنعتی ارزان قیمت از رونق بسیار زیادی برخوردار است و این محصول به عنوان یک ماده مغذی و پر خاصیت برای تهیه محصولات غذایی مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. در فرایند صادرات کنجد بدون‌ پوست صنعتی این محصولات در بسته بندی های متفاوت ارائه داده می شوند که بر اساس همین پارامتر تعیین قیمت آنها انجام می‌ شود.

بازار صادرات کنجد بدون پوست صنعتی ارزان

روش های صنعتی پوست گیری کنجد

روش های صنعتی پوست گیری کنجد کنجد بدون پوست صادراتی جزو دانه‌ های روغنی پرخاصیت است که از آن برای تهیه فرآورده‌ های دارویی و غذایی در بیشترین حجم ها استفاده می شود. برای تهیه کنجد بدون پوست از روش‌ های صنعتی متفاوت استفاده می‌ شود که در این زمینه می‌ توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. پوست گیری به روش خشک
  2. پوست گیری به روش مرطوب

البته در هر دو روش استفاده از آب قبل از پوست گیری کنجد مورد توجه قرار می گیرد. ولی در فرایند های مرطوب حداقل ۴ تا ۶ ساعت خیساندن پیش از پوست گیری انجام می‌ شود در صورتی که در روش های خشک، خیس کردن دانه ها با اسپری کردن آب قبل از ورود به دستگاه انجام می‌ شود.

روش های صنعتی پوست گیری کنجد تاثیر بسیار زیادی در کیفیت نهایی این محصولات دارد و به همین دلیل از بهترین فرآیند ها در این زمینه استفاده می شود. البته ناگفته نماند که کنجد ها دارای شکل ظاهری و در نهایت استحکام متفاوتی هستند و روش‌ های پوست گیری آنها با یک دیگر کاملا متفاوت است.

به عنوان مثال برای کنجد های سفید با پوست روشن معمولاً از فرآیند های پوست گیری مرطوب استفاده می‌ شود. در صورتی که برای کنجد های با پوست ضخیم تر استفاده از روش های خشک کیفیت و راندمان مناسب‌تری را ایجاد می نماید.

فروش کنجد ارزان بدون پوست صنعتی

فروش کنجد ارزان بدون پوست صنعتی فروش و عرضه کنجد ارزان‌ قیمت بدون پوست صنعتی در ایران توسط برند های بسیار زیاد انجام می‌ شود و به همین دلیل امروزه صادرات این نوع کالا ها در دستور کار تولید کنندگان عمده قرار گرفته است.

برای عرضه و فروش کنجد ارزان‌ قیمت روش های بیشماری در نظر گرفته می‌ شود که فرآیند های اینترنتی جزو بهترین روش های نوین در این زمینه می باشند و می توانند رضایت مشتریان بسیار بیشتری را فراهم آورد.

در فرآیند های فروش اینترنتی کنجد ارزان قیمت از ایجاد واسطه گری های مختلف جلوگیری به عمل می آید و همین پارامتر اصلی ترین دلیل در کاهش قیمت نهایی این محصولات است. علاوه بر این موضوع در فرآیند های فروش اینترنتی متقاضیان به راحتی می توانند این محصولات را به صورت مستقیم خریداری نمایند و از کیفیت بالای آن نهایت اطمینان را داشته باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید