بازار صادرات کنجد عمده به صورت برشته

امروزه در کشور ما مراکز زیادی در زمینه خرید و فروش کنجد عمده فعالیت میکنند و بازار صادرات کنجد عمده به صورت برشته علاوه بر اینکه در کشور ما بلکه در سایر کشور ها بسیار داغ می باشد.

این مجموعه ها با ارائه محصولات خود در بستر اینترنت علاوه بر کسب رضایت مشتری باعث افزایش سود حاصل از فروش این محصول نیز میشوند

بازار صادرات کنجد عمده به صورت برشته

بهترین روش برشته کردن کنجد

بهترین روش برشته کردن کنجد کنجد یکی از دانه های روغنی پر کاربرد می باشد که علاوه ارزش غذایی بسیار بالایی که دارد از روغن آن به عنوان روغن گیاهی موثر در سلامتی افراد چاق و افرادی که دچار بیماری های قلبی و فشار خون هستند استفاده میشود.

کنجد را در بازار میتوان به صورت تصفیه شده که همان دانه های سفید یا کرمی بدون پوست هستند و یا تصفیه نشده به شکل دانه های قهوه ای رنگ با پوست موجود است تهیه کرد که هر کدام مصارف و کاربرد های خاص خودش را دارد اما عموما مصرف دانه کنجد به صورت سفید و بدون پوست می باشد که حتی خود دانه سفید را به دو شکل خام و بو داده استفاده میکنند. کنجد خام بیشتر در سوپ غذا درون شیر موز یا شیر خرما و سایر غذاهایی که در طبخ آنها کنجد استفاده میشود کاربرد دارد و کنجد بو داده بیشتر در سالاد تزیین کیک بر روی انواع سنگک خشخاشی و یا نان های فانتزی استفاده میکنند.

تهیه کنجد بو داده در خانه میتواند به دو روش در خانه انجام شود که در زیر به هر کدام از این دو روش مختصر اشاره میکنیم.

۱)بو دادن کنجد درون فر که ابتدا کنجد را شسته و سپس درون سینی مخصوص فر میری یک و دمای آن را بر روی صد درجه قرار میدهیم و هر پنج دقیقه یک بار سینی را از فر خارج میکنیم و تکان میدهیم تا کنجد ها جا به جا شوند در

۲)روش دوم که بهترین روش برشته کردن کنجد می باشد ابتدا کنجد ها را شسته و سپس بر روی ماهیتابه می ریزیم و بر روی حرارت بالا قرار میدهیم و مرتب با قاشق هم می‌زنیم تا خشک شود و بعد از خشک شدن زیر شعله را کم میکنیم و سپس ده تا پانزده دقیقه بر روی حرارت کم مداوم هم می‌زنیم تا کنجد ها به رنگ قهوه ای و کاملا برشته در بیایید . برای اطمینان از این که کنجد برشته شده میتوان مقداری از آن را بر داشت و با فشار دست امتحان کرد اگر کنجد شکست و پودر شد زیر گاز را خاموش میکنیم و درون سینی دیگری می ریزیم و صبر میکنیم تا سرد شود.

صادرات مستقیم کنجد عمده به صورت برشته

صادرات مستقیم کنجد عمده به صورت برشته صادرات کنجد برشته در کشور ما علاوه بر اینکه باعث ارز آوری به داخل کشور میشود بلکه باعث ایجاد مجموعه شرکت های فعال و همچنین تشویق و ترقیب کشاورزان به کاشت این دانه روغنی پر کاربرد میشود بنابراین صادرات مستقیم کنجد عمده به صورت برشته باعث افزایش چرخ اقتصادی در جامعه میشود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید