بازار فروش کنجد خام بسته نیم کیلویی

کنجد خام اگر در ظاهر دانه ای کوچک و ریز است اما دارای ارزش غذایی بی نظیری برای افراد در تمامی سنین می باشد. این محصول در صنایع غذایی و مصرفی کاربردهای گسترده ای دارد که سبب افزایش میزان تقاضا برای خرید آن در بازار شده است. اگر قصد خرید یا فروش عمده کنجد خام بسته نیم کیلویی را دارید، ما بهترین راهکارها را با هدف افزایش حاشیه سود به شما پیشنهاد می کنیم.

بازار فروش کنجد خام بسته نیم کیلویی

ارزش غذایی کنجد خام برای لاغری

ارزش غذایی کنجد خام برای لاغری دانه کنجد خام از نظر ارزش غذایی بسیار قوی است. به گونه ای که در هر 100 گرم از آن حدود 500 کیلو کالری انرژی وجود دارد. این بدان معنی خواهد بود که یک فرد با قد و وزن نرمال می تواند با مصرف روزانه این دانه گیاهی، انرژی لازم برای انجام فعالیت های روزمره را به دست آورد.

همانطور که می دانید کنجد از نظر طب پزشکی دارای طبع گرم و خشک است به همین علت مصرف مداوم آن نقش بسزایی در چربی سوزی و کاهش وزن دارد. انواع کنجد سفید و قهوه ای اگر به صورت ارگانیک تولید شده باشند قابلیت کاهش سطح کلسترول خون را نیز دارند.

با توجه به طبع گرم کنجد، بلافاصله پس از مصرف آن سوخت و ساز بدن افزایش می یابد. به همین علت در مدت زمانی کوتاهی چربی های کبدی و چربی های اضافه نقاط مختلف بدن به ویژه بالا تنه به راحتی از بین می روند.

وجود فیبر زیاد در دانه های کنجد سبب می شود تا فرد برای ساعت های طولانی احساس سیری کند. این روند سبب می شود تا حجم تغذیه فرد کاهش و به دنبال آن وزن فرد نیز کم شود.

فروش کنجد خام با بسته بندی نیم کیلویی

فروش کنجد خام با بسته بندی نیم کیلویی در بازار داخلی فروش کنجد خام با حجم قابل توجه ای صورت می گیرد که دسته بندی های مختلفی را شامل می شود. حجم قابل توجه ای از این محصول برای تهیه انواع فرآورده های آن مانند ارده، روغن کنجد و حلوا مصرف می شود.

تهیه انواع دسرها، شیرینی و کیک های صنعتی با استفاده از کنجد خام یا بو داده نیز یکی دیگر از کاربردهای مهم و پرمصرف این دانه خوراکی به شمار می آید. مصارف خانگی و رومزه کنجد به مراتب محدودتر از کاربردهای صنعتی بوده که این امر سبب شده خریداران عمده را کارخانجات تولیدی تشکیل دهند.

با توجه به این روند شاهد عرضه انواع کنجد تولید داخل و نمونه های وارداتی به صورت عمده و بسته بندی به مراکز تولیدی و کارخانجات مواد غذایی هستیم. اگر در بازار کنجد بسته ای به دنبال تامین کننده مناسب برای تهیه این محصول با قیمت ارزان و رقابتی هستید، نمایندگان فروش و پخش این مرکز آماده تامین بهترین نوع کنجد با نرخ مصوب و زیر قیمت بازار هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید