بازار فروش کنجد سفید ایرانی

کنجد سفید ایرانی تأمین کننده نیاز روزانه بدن به کلسیم و اسید فولیک بوده و منبع آهن گیاهیست که برای رفع خستگی مفید است همچنین مصرف این دانه گیاهی برای افرادی که به کم‌خونی و فقر آهن مبتلا هستند بسیار مؤثر بوده و یکی از منابع بسیار مفید برای جذب آهن، روی و کلسیم به شمار می‌رود.

بازار فروش کنجد سفید ایرانی

فواید کنجد سفید بر روی مغز

فواید کنجد سفید بر روی مغز آب برگ کنجد برای تقویت مو و بلند شدن آن تاثیر نیکوی دارد و برای این کار بایستی آب آن را با کوبیدن یا فشار گرفت و به سر مالید. روغن کنجد یکی از روغن های اشباع نشده و مفید برای بدن است که در آمریکای شمالی و کانادا به مقدار زیاد مصرف می شود، زیرا این روغن نه تنها کلسترول خون را افزایش نمی دهد، بلکه آن را کاهش نیز می دهد. برای تهیه روغن کنجد معمولا دانه ها را می شویند تا رنگ روی آن از بین برود. 2- برای رفع قولنج کنجد را آسیاب کرده و با سرکه مخلوط کنید و به مقدار نصف وزن کنجد، مغز بادام پوست کنده را به آن اضافه کنید. کره کنجد که در کانادا بنام تاهیتی معروف است و شبیه ارده است، غذای خوبی برای رشد بچه هاست. روغن کنجد برای رفع تنگی نفس، سرفه خشک و زخم ریه مفید است.

افرادی که به هر دلیلی نمی توانند شیر مصرف کنند می‌توانند از کنجد برای تأمین کلسیم، آهن و روی مورد نیاز بدن خود استفاده کنند. ویتامین های موجود در دانه کنجد (B1 و B2 و اسید فولیک ) برای تکامل جنین و ارتقاء سلامتی مادر باردار بسیار مفید بوده و گزینه خوبی برای زنان باردار جهت تأمین میزان پروتئین مورد نیاز خود و جنین می باشد. مصرف کنجد به کاهش خطر سکته قلبی، پیشگیری از سرطان و درمان یبوست کمک می‌کند، هم چنین برای افزایش توان جنسی در مردان مؤثر است.

قیمت هرکیلو کنجد سفید ایرانی

قیمت هرکیلو کنجد سفید ایرانی خوردن يك قاشق غذاخوري كنجد موجب تامين 14 درصد از نياز كلسيم خانم‌ها شده و اگر آنها عادت به بلند كردن ناخن‌هايشان داشته باشند با مصرف كنجد ناخن‌هايشان محكم‌تر شده و ترك و شكنندگي بر روي اين عضو كه جزئي از زيبايي انگشتان است ديده نمي‌‌شود. اين روغن داراي اسيدهاي چرب ضروري است كه در ساختمان پوست به عنوان يك جز اصلي محسوب مي‌شوند و در صورتي كه كمبودي از اين مواد مغذي ايجاد نشود پوست كاملا يكنواخت و نرم و لطيف به نظر مي‌رسد و جالب است بدانيد كه وجود همين چربي‌هاست كه اگر با يك منبع پروتئيني دريافت شود (كنجد به همراه چربي پروتئين قابل توجهي دارد) به ترميم موهاي آسيب ديده پرداخته و از خشكي بيش از حد اين عضو نيز جلوگيري مي‌كند و موجب راحتي افرادي مي‌شود كه سال‌هاست از خشكي مو رنج برده و همواره از شانه زدن و رنگ كردن موهاي خشكشان مي‌هراسند.

فروش کنجد ایرانی با توجه به کیفیت آن به کشور های همسایه نیر انجام می شود اما باید در نظر داشت قیمت کنجد ایرانی بسیار بالاست زیرا از کیفیت بالایی برخوردار است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید