تامین کننده کنجد سبوس دار خام

کنجد یکی از دانه های روغنی محبوب و پر کاربرد است که دارای طرفداران زیادی می باشد. تامین کننده کنجد سبوس دار خام با شناسایی بازار های داغ توانسته بهترین بازار های فروش را پیدا کند و این محصول را به صورت فله و جزئی در اختیار انواع مصرف کننده قرار دهد. تامین کننده کنجد با طراحی بسته بندی های کاربردی و متنوع توانسته میزان فروش این محصول را افزایش دهد.

تامین کننده کنجد سبوس دار خام

فواید کنجد برای تقویت حافظه

فواید کنجد برای تقویت حافظه کنجد گیاه یک ساله ای است که از قدیم به عنوان غذا و طعم دهنده از آن استفاده می شده. همچنین روغن گرانبهایی از آن استخراج می شود. گیاه کنجد که به طور وسیع کشت می شود، در بیشتر مناطق گرمسیری، نیمه گرمسیری و معتدل جنوبی جهان یافت می شود. عطر و طعم دانه کنجد ملایم و شبیه به مغز است. ترکیب اصلی دانه، روغن ثابت آن است؛ که معمولاً حدود 44 تا 60 درصد است. این روغن که به دلیل پایداری خود شناخته می شود ، در برابر پوسیدگی اکسیداتیو مقاومت می کند. دانه های کنجد همچنین پروتئین بالایی دارند و سرشار از تیامین و ویتامین B6 هستند.

دانه های کنجد حاوی لیگنان و فیتواسترول ها هستند که ترکیبات گیاهی هستند که می توانند به کاهش کلسترول کمک کنند. همچنین تصور می شود که فیتواسترول ها پاسخ ایمنی شما را افزایش داده و خطر ابتلا به برخی سرطان ها را کاهش می دهد.

امگا ۳ و لسیتین مواد معدنی مفید در دانه های کنجد می باشند که به تقویت حافظه کمک می کنند. همچنین وجود فسفر و مس در کنجد نیز سبب بهبود حافظه می گردد. امروزه فواید کنجد برای تقویت حافظه بسیار مورد توجه قرار گرفته است، از این رو این دانه را به صورت های مختلفی می توان مصرف کرد. کنجد را می توان به صورت بو داده، ارده و حتی برای تزئین غذا ها و دسر ها مورد استفاده قرار داد.

قیمت هر کیلو کنجد سبوس دار

قیمت هر کیلو کنجد سبوس دار کنجد را می توان یکی از مواد اولیه ای دانست که از آن محصولات فراوانی تولید می شود. از این رو تولید کنندگان فرآورده های کنجد سعی دارند تا این دانه را به صورت فله و با بسته بندی های مناسب خریداری کنند تا در تمامی فصول سال دسترسی راحت و سریعی به کنجد داشته باشند. همچنین انبار کردن کنجد یکی از مواردی است که همه خریداران به آن اهمیت می دهند. قیمت کنجد سبوس دار به روش های مختلفی در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد. امروزه قیمت هر کیلو کنجد سبوس دار تقریبا رقمی بین ۳۰ الی ۳۵ هزار تومان می باشد. عرضه کیلویی کنجد سبب شده تا همه ی افراد بتوانند متناسب با نیاز خود این دانه ی شگفت انگیز را خریداری نمایند و از فواید بی نظیر آن بهره مند شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید