توزیع عمده کنجد سفید خام

توزیع کنجد سفید عمده به صورت مستقیم صورت می گیرد که این روش عرضه سبب دسترسی راحت مشتریان در هر نقطه ای از کشور شده که خریدار می تواند محصول را در کیفیت های ممتاز و قیمت های مناسب تهیه کند، لذا اطمینانی که مشتری از خرید خود خواهد داشت سبب رضایت بخشی او شده است و در نتیجه مشتریان زیادی نیز به این سمت سوق پیدا کرده اند.

توزیع عمده کنجد سفید خام

کنجد و مبارزه با سرطان

کنجد و مبارزه با سرطان کنجد دارای سیستامولین و سیسامین است که خاصیت ضد سرطانی دارد و از رشد سلول های سرطانی پیشگیری خواهد نمود و با افزایش فعالیت های آنتی اکسیدانی با رادیکال های آزاد و انواع سرطان ها مقابله می کند، فیتیک اسید موجود در کنجد تومورهای کولورکتال را کاهش می دهد و با تضعیف تومورها نیز سرطان سینه را کم خواهد کرد.

کنجد علاوه بر خاصیت ضد سرطانی دارای خواص بی شماری نیز است مانند:

  • فیتواسترول موجود در آن نیز کلسترول را پایین می آورد که پیشگیری کننده از مشکلات قلب و عروق می باشد و به دلیل داشتن فیبر بالا برای لاغری مفید است.
  • دارای مس بوده و برای آرتریت مفید است که به دلیل خاصیت ضد التهابی نیز درد و تورم را بهبود می بخشد و به دلیل داشتن آهن برای کم خونی مفید می باشد.
  • به دلیل داشتن منیزیم برای اختلالات تنفسی مفید بوده و به سبب داشتن امگا۳ برای سلامت مو مناسب می باشد که مشکلات گوارشی مانند یبوست را نیز برطرف می کند.
  • با دیابت و فشار خون بالا مبارزه نموده و روی موجود در آن سبب کلاژن سازی می شود، همچنین باعث تقویت استخوان ها نیز خواهد شد.

خرید عمده کنجد سفید بدون واسطه

خرید عمده کنجد سفید بدون واسطه خرید کنجد سفید بدون واسطه و به صورت عمده انجام می شود که خریداران می توانند بدون کم ترین هزینه و با سود فراوان آن را تهیه نموده و به بهترین نحو ممکن نیاز خود را برطرف کنند، همچنین کیفیت های اعلا و تازگی محصول مورد توجه مشتریان قرار گرفته است.

کنجد دارای گونه های متنوعی است که هر گونه ای از آن از دانه ای با رنگی متنوع برخوردار بوده و از آنها در آشپزی و جهت طعم دادن به انواع خوراکی ها مانند شیرینی، نان، کیک، شکلات، سالاد، غذاهای دریایی و … استفاده می شود، همچنین این دانه ارزشمند طعمی ملایم و کمیابی دارد که به صورت خام یا پخته یا فرآوری شده شده مورد استفاده قرار می گیرد.

کنجد از جمله دانه های روغنی است که علاوه بر خام خوری از آن روغن یا ارده گرفته می شود و خریداران عمده آن بیشتر صنایع تولیدی هستند که این دانه را در کارخانجات به طرق مختلف فرآوری می کنند، لذا عمدتا هر گونه ای از آن مصارف خاص خود را دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید