توزیع کنجد قهوه ای خام 500 گرمی

دانه کنجد قهوه ای خام سرشار از روغن مفید با منبع غذایی بسیار بالا می باشد، که از ایام گذشته بسیار مورد استفاده قرار می گرفته است، فواید و خاصیت کنجد قهوه ای خام بسیار زیاد می باشد و برای درمان بسیاری از دردها مانند معجزه عمل می کند. البته دانه کنجد خام دارای گونه های بسیار زیادی می باشد. مراکز توزیع کنجد قهوه ای، دارای فروش فراوانی بوده و با عرضه کنجد خام ۵۰۰ گرمی و یا مقادیر دیگر در سراسر کشور با کیفیت بالا به فروش می‌رسانند.

توزیع کنجد قهوه ای خام 500 گرمی

املاح معدنی مفید موجود در کنجد

املاح معدنی مفید موجود در کنجد دانه کنجد دانه ای بسیار خاص و مفید می باشد که خاصیت درمانی نیز دارد و برای درمان و پیشگیری بسیاری از امراض در بدن پیشنهاد می شود، در واقع این دانه دارای طبع بسیار گرم کی باشد که باعث تعدیل طبیعت بدن می شود و افراد سرد مزاج با استفاده از آن در یک دوره کامل می توانند طبع خود را تغییر دهند و سلامت جسمانی بیشتری داشته باشند.

در واقع دانه کنجد سرشار از املاح معدنی، پروتئین،ویتامین ها می باشد که با استفاده از ان بسیاری از نیازهای بدن رفع می شود. همچنین سرشار از اسید‌های چرب اشباع نشده است که باعث کنترل فشار خون و هم چنین کاهش آن نیز می شود. در دانه کنجد نوعی خاص از ویتامینf می باشد که وظیفه چربی رسانی به لایه زیرین پوست را دارد که باعث رطوبت، درخشندگی، آبرسانی، و شفافیت پوست می شود.

دانه کنجد قهوه ای علاوه بر املاح معدنی مفیدی که در بالا به آن اشاره کردیم سرشار از کلسیم، منگنز و مس و فیبرهایی غذایی می باشد که کسترول بالای خون را پایین می اوردند و خطر سکته های قلبی و مشکلات عروقی را از بین می برد.

ویتامین های موجود در دانه کنجد باعث درمان کبد های چرب شده و مشکلات سنگ کلیه و عفونت های کلیه را برطرف کرده و حتی از ایجاد این بیماری ها نیز پیشگیری می کند.

به طور کلی توصیه می شود که دانه کنجد قهوه ای را، در لیست غذایی خود بگنجانید تا از تاثیرات بسیار مفید آن بر بدن خود شگفت زده شوید.

قیمت عمده کنجد قهوه ای خام

قیمت عمده کنجد قهوه ای خام ارزش گذاری و قیمت گذاری برای کنجد قهوه ای خام در مناطق مختلف کشور دارای تفاوت بسیار زیادی است که عواملی مانند کیفیت محصول، تمیز و توپر بودن دانه کنجد، رنگی شفاف و براق داشتن، بر قیمت گذاری دانه کنجد قهوه ای بسیار تاثیر گذاراست.البته مراکز فروش فراراونی در سرتاسر کشور وجود دارند که قیمت کنجد خام مناسبی دارند همچنین از کیفیت بالایی نیز محصولاتشان برخوردار هستند ،البته این مراکز با خرید عمده از کشاورزان سود کمتری بر قیمت نهایی کنجد برای فروش در نظر می گیرند که، سود بسیار زیادی برای خود و خریداران و طرفداران این محصول دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید