تولیدکنندگان کنجد ایرانی درجه یک

کنجد در مناطق مختلف کشور کشت و پرورش داده می شود و با توجه به کاربرد فراوان و ارزش غذایی بالا بسیار پرفروش است. این روزها تولید کنندگان کنجد ایرانی درجه یک این محصول را بوسیله دستگاه های پیشرفته و مدرن به خوبی فرآوری و تمیز کرده و پس از پاکسازی و آماده شدن در بسته های مناسب و استاندارد راهی بازار فروش در داخل و خارج از کشور می نمایند.

تولیدکنندگان کنجد ایرانی درجه یک

مرغوب ترین نمونه کنجد ایرانی درجه یک

مرغوب ترین نمونه کنجد ایرانی درجه یک کنجد ایرانی درجه یک در رنگ های سفید، قهوه ای و سیاه مشاهده می شود که هر کدام از لحاظ کیفیت و قیمت با هم متفاوت می باشند. کنجد های سیاه رنگ دارای روغن بیشتری بوده و طعم و عطر غلیظ تری دارند و و به همین دلیل بیشترین کاربرد را برای روغن گیری دارند و با بهره‌گیری از این کنجد های مرغوب بهترین روغن کنجد را به روش صنعتی و یا سنتی تولید می کنند.

کنجد سفید عطر و طعم ملایم تری نسبت به نوع سیاه دارد و بسیار خوشمزه و شیرین می باشد و امروزه از آن در تهیه انواع نان و شیرینی، دسرهای مختلف، سالادها و غذاها، تولید حلوا شکری و …. بهره می برند و علاوه بر خوش طعم بودن دارای ارزش غذایی بالایی است و منبع غنی از کلسیم می باشد که در تقویت استخوان ها و پیشگیری از پوکی آن در سنین میانسالی بسیار مؤثر است.

کنجد بیشترین میزان تولید را در استان های فارس و یزد و .‌. به خود اختصاص داده است و امروزه انواع کنجد درجه یک در این مناطق با توجه به شرایط اقلیمی مساعد تولید می‌ شود و با استفاده از کنجد انواع روغن، حلوا، ارده و ….. را تهیه می کنند.

قیمت کنجد ایرانی مرغوب در شیراز

قیمت کنجد ایرانی مرغوب در شیراز قیمت کنجد ایرانی مرغوب شیراز با توجه به کیفیت و نوع آن، برند و شرکت تولید کننده، روش خرید و فروش، نوسانات اقتصادی موجود در بازار، اندازه و رنگ، ویژگی های ظاهری آن، میزان عرضه و تقاضا، نوع بسته بندی و … متفاوت می باشد البته قیمت انواع کنجد در خرید عمده و بدون واسطه با توجه به نبودن واسطه ها مناسب تر است و امروزه این نوع خرید طرفداران زیادی دارد.

یکی از معتبرترین سایت های فروش کنجد شیراز یا بهترین کیفیت و قیمت مطلوب همین شرکت می باشد. با تماس با مشاوران ما می توانید اطلاعات بیشتری به دست آورید و محصول خود را در سریع ترین زمان انتخاب کرده و با ارسال آن به آدرس شما از پرداخت هزینه های جانبی جلوگیری می شود و امروزه اکثر مشتریان به دلیل مزایای فراوان این نوع خرید را انتخاب می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید