تولیدکنندگان کنجد بدون پوست صادراتی به قیمت عمده

کنجد یکی از دانه های مغذی پرخاصیت می باشد که دارای فراورده های مختلفی است و به روش های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این روزها تولید کنندگان کنجد بدون پوست صادراتی‌ عمده این محصول را با بهره‌گیری از کنجد های درجه یک و توسط دستگاه های پیشرفته و مدرن به صورت کاملا بهداشتی فرآوری نموده و پس از آماده شدن در بسته های مناسب عرضه می نمایند.

تولیدکنندگان کنجد بدون پوست صادراتی به قیمت عمده

موارد مصرف کنجد بدون پوست در کیک پزی

موارد مصرف کنجد بدون پوست در کیک پزی کنجد در رنگ های سفید، قهوه ای و سیاه موجود است که هر کدام کاربرد خاصی دارند و کنجد سفید پوست کنده بیشترین میزان مصرف‌ را در تهیه انواع کلوچه، کیک، آرد صدف، نان، شیرینی و … دارد و امروزه بسیاری از قنادی ها و شرکت های تولید کننده کیک و کلوچه از خریداران عمده انواع کنجد بدون پوست می باشند و آن را با قیمتی مطلوب خریداری می کنند.

استفاده از کنجد در تهیه انواع کیک و شیرینی علاوه بر خوش طعم کردن آنها ارزش غذایی بالایی داشته و نقش مهمی در حفظ سلامت بدن از امراض مختلف دارد. دانه کنجد منبع غنی از فیبر می باشد که باعث بهبود عملکرد روده و معده می شود و وجود کلسیم در آن باعث تقویت استخوان ها می شود همچنین در برطرف‌ کردن کم خونی ناشی از فقر آهن تأثیر مثبتی دارد. این محصول پرفایده فشار خون را کاهش می دهد و از رشد انواع تومور های بدخیم سرطانی پیشگیری می کند.

تولید عمده کنجد بدون پوست صادراتی

تولید عمده کنجد بدون پوست صادراتی امروزه بیشترین میزان تولید کنجد در استان های یزد و فارس و … می باشد که با توجه به شرایط اقلیمی مساعد برای رشد کنجد بهترین انواع این دانه روغنی کشت و پرورش داده می‌شود و با استفاده از این کنجد انواع روغن، ارده، حلوا و … را تولید می کنند.

کنجد پس از برداشت از مزارع باید به خوبی تمیز و پاک شود و تمامی ضایعات و ناخالصی‌ ها بوسیله دستگاه اتوماتیک سورتینگ از آن جداسازی می شود، سپس توسط تجهیزات مخصوص پوست کنجد ها کنده شده و آماده بسته بندی می شوند و در وزن های مختلف راهی بازار فروش در داخل و خارج از کشور می گردد.

در حال حاضر بازار فروش کنجد بدون پوست عمده با توجه به کاربرد فراوان و کیفیت عالی بسیار پررونق می باشد و دارای متقاضیان زیادی است که بسیاری از آنها این محصول را به صورت عمده و با مناسب ترین قیمت خریداری می کنند. یکی از معتبرترین سایت های معتبر فروش انواع کنجد صادراتی با بهترین قیمت و کیفیتی درجه یک همین شرکت می باشد و مشتری به آسانی می‌تواند محصول دلخواه را انتخاب و خریداری کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید