تولیدکنندگان کنجد خوراکی بو داده

کنجد خوراکی بو داده بسیار خوش طعم است و آن را به روش های مختلفی تولید می کنند و از آن به صورت مختلف استفاده می نمایند، این محصول درجه یک و اعلا سرشار از املاح و ویتامین های فراوان است و محصولی سالم و بسیار مقوی به شمار می‌آید.

تولید کنندگان معتبر در تولید کنجد خوراکی بو داده به بهترین روش عمل می کنند و بدون واسطه این محصول اعلا را با قیمت ارزان به مشتریان عمده عرضه می کنند.

تولیدکنندگان کنجد خوراکی بو داده

روش های بو دادن کنجد با روغن زیتون

روش های بو دادن کنجد با روغن زیتون

روش های مختلفی برای بو دادن کنجد با روغن زیتون وجود دارد و می توان برای بو دادن آن از اجاق گاز و فر استفاده نمود به این صورت که در مرحله اول دانه های کنجد را می توان در صافی ریخته و بعد از شستشو و رفع گرد و غبار از روی آن ها این محصول را کنار گذاشته تا آب آن ها به خوبی گرفته شود.

در مرحله دوم سینی فر را با روغن زیتون به خوبی چرب می نمایند و بعد دانه های کنجد را درون آن می ریزند و آن را در حرارت مناسب قرار داده تا به خوبی برشته و بو داده شوند البته باید توجه شود این محصول به خوبی زیر و رو شود تا به صورت یک دست بو داده شود.

روغن زیتون باعث می شود این محصول طعمی عالی و منحصر به فرد به خود بگیرد و ارزش غذایی آن نیز بالاتر رود. همین روش را نیز می توان با اجاق گاز نیز انجام داد البته باید توجه داشت که حرارت آن بسیار کم باشد تا هم سالم بو داده شود و هم ارزش غذایی آن نیز بالاتر رود.

بو دادن این محصول باید تا وقتی ادامه داشته باشد دانه های کنجد رنگی طلایی به خود بگیرند قبل از این مرحله خام می باشند و بعد از آن نیز طعم سوختگی به خود می گیرند.

قیمت کنجد خوراکی بو داده

قیمت کنجد خوراکی بو داده

قیمت کنجد خوراکی درجه یک بو داده را فروشنده اصلی با توجه به کیفیت آن مشخص می نماید و تنها مشتری عمده زمانی می تواند به قیمت به روز و اصلی آن دست یابد که این محصول را بدون واسطه از فروشنده اصلی خریداری نماید.

فروش کنجد بو داده به صورت مستقیم این امکان را به وجود می آورد که مشتری هیچ محدودیتی در خرید آن نداشته باشد و در مناطق دور و نزدیک سریع و راحت به خرید ارزان آن اقدام کنند.

خرید آنلاین این محصول بسیار سریع و راحت انجام می گیرد به این صورت که مشتری بدون مراجعه حضوری با فروشنده معتبر ارتباط برقرار می کند و برترین نوع کنجد بو داده را از آن با قیمت تولیدی خریداری می کند‌.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید