تولیدکنندگان کنجد محلی خام در بسته یک کیلویی

کنجد محلی از جمله کنجد های بسیار خوشمزه و پرخاصیتی است که در مناطق جنوبی ایران کاشته می شود.این نوع کنجدها در استان‌های فارس و خوزستان و یزد کاشت می شود که آب و هوایی خشک دارند .زیرا که کنجد نیاز به آب فراوان ندارد.

عمده ترین تولیدکنندگان کنجد محلی خام که با کیفیت این محصول را به بازار عرضه می‌کنند ،در استان یزد می باشد. این نوع کنجد ها به صورت خام و با کیفیت بسیار بالا در بسته های یک کیلویی به بازار عرضه می شود.

تولیدکنندگان کنجد محلی خام در بسته یک کیلویی

تفاوت های اصلی کنجد محلی با کنجد صنعتی

تفاوت های اصلی کنجد محلی با کنجد صنعتی

عرضه کنجد محلی به صورت تازه و با کیفیت از مزارع کنجد در استان‌های جنوبی کشور در فصل زمستان انجام می‌گیرد.تفاوت اصلی کنجد محلی و صنعتی در این است که کنجد محلی کاملا ارگانیک است.

کنجد محلی بدون سم های شیمیایی و کود های شیمیایی تولید می‌شود، بنابراین بسیار مناسب است و هیچ گونه مواد شیمیایی در آن یافت نمی شود.

در حالی که در کنجدهای صنعتی به دلیل استفاده کردن از مواد شیمیایی اینگونه کنجدها هم دانه بزرگتری دارد و هم خاصیت چندانی ندارد.کنجد محلی دارای طعم و مزه بسیار عالی است.

کنجد محلی را برای تهیه انواع متفاوتی از نان ها و همچنین در صنایع مواد غذایی و شیرینی پزی مورد استفاده قرار می‌دهند تا از خواص این دانه پر ارزش استفاده کنند.

در حقیقت کنجد محلی ارگانیک دارای آنتی اکسیدان های بسیار مناسب این است که ضد سرطان می باشد.ویتامین E موجود در آن بسیار زیاد است.

همچنین این نوع کنجد ها به کاهش کلسترول خون کمک می کنند و کاهش وزن را در پی دارد .کنجدها چربی سوز هستند و برای افرادی که چاق هستند ، توصیه می‌شود .

افرادی که دارای طبع سردی هستند ،می توانند از کنجد استفاده کنند، زیرا که این محصول طبع گرمی دارد.کلسیم موجود در کنجد باعث استحکام استخوان و دندان می شود .همچنین به شادابی پوست کمک می کند و برای کم پشتی موها بسیار موثر است.

فروش کنجد محلی تازه یک کیلویی

فروش کنجد محلی تازه یک کیلویی

فروش کنجد کیلویی توسط مزرعه هایی که کنجد در آنها پرورش پیدا می‌کند، انجام می‌شود و معمولاً در کنار این مزارع کارخانه‌هایی وجود دارد که به فرآوری کردن اینگونه کنجد ها اقدام می کند .

البته برای تهیه کنجد محلی تازه بهتر است که در زمان برداشت به اینگونه مناطق رفت وکنجد مورد نظر خود را تهیه کنید. فروش به صورت غیر حضوری نیز امکان پذیر است.

بسیاری از شرکت ها اقدام به طراحی سایت های متفاوت کردند، تا بدین طریق بتوانند محصولات خود را بدون واسطه در اختیار مصرف‌کنندگان قرار دهند.

برای خرید غیرحضوری کافی است به سایت های اینترنتی معتبر مراجعه کنید و مقدار را که می‌خواهید مشخص کنید تا این محصول مرغوب را در کمترین زمان و قیمت مناسب درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید