تولید عمده کنجد درجه یک طعم دار بسته بندی شده

شرکت ما یکی از شرکت های تولید عمده کنجد درجه یک در ایران است که این ماده غذایی ارزشمند و مفید سرشار از ویتامین ها به خصوص ویتامین E، و املاح و مواد معدنی از جمله آهن ، کلسیم ، روی ، فسفر ، منیزیم ، مس و… می‌باشد که برای بدن مفید و ضروری است . کنجد طعم دار یکی از کنجد های مورد استفاده در ایران است که به علت خاصیت و خوشمزه تر کردن انواع نان و شیرینی و دیگر غذاها طرفداران بسیاری دارد .

تولید عمده کنجد درجه یک طعم دار بسته بندی شده

انواع مختلف کنجد طعم دار به صورت صنعتی

انواع مختلف کنجد طعم دار به صورت صنعتی کنجد که از مجموعه دانه های خوراکی است که در رنگ های قهوه ای ، سیاه ، زرد ، سفید و طلایی نیز موجود است . هم به صورت خام و هم به صورت بو داده و یا طعم دار میتوانید از آن استفاده کنید. در یک قاشق غذاخوری از دانه های کامل کنجد ، ۸۷ میلی گرم کلسیم وجود دارد یعنی با مصرف یک قاشق از این ماده میتوانید (حدود ۹ درصد از نیاز روزانه خود) به کلسیم را تامین کنید.

کنجد بو داده و طعم دار صنعتی را می توانید در طعم های کچاپ ، فلفلی ، دارچینی و…برای تزیین و خوش طعم کردن انواع غذاها ، نان و شیرینی ،دسرها ، سوپ و… میتوانید از آن استفاده کنید واز خاصیت فوق العاده آن بهره مند شوید .

کنجد منبع غنی آهن و کلسیم است و به پایین آوردن کلسترول خون کمک میکند ، از مشکلات قلبی پیشگیری می‌کند و به سلامت قلب کمک می‌کند ، باعث تنظیم فشار خون میگردد ، هورمون ها را تنظیم می‌کند ، موارد ابتلا به سرطان سینه و سرطان روده را کاهش می‌دهد .

با وجود چربی های مفید باعث افزایش سوخت و ساز در بدن شده و به چربی سوزی کمک می‌کند، به دلیل وجود مواد مغذی در آن جذب املاح معدنی را افزایش میدهد، برای کم‌خونی و کمبود آهن و افت انرژی بسیار مفید است .

از روغن کنجد هم میتوان برای دفع سنگ کلیه و برطرف کردن سوزش معده استفاده کرد که البته در استفاده آن نباید زیاده روی کنید که خاصیت ملین دارد و برای افرادی که اسهال دارند مضر است.

فروش عمده کنجد درجه یک طعم دار بسته ای

فروش عمده کنجد درجه یک طعم دار بسته ای شرکت ما با تولید کنجد درجه یک و فروش کنجد طعم دار در بسته های متنوع و مختلف این محصول را به شما عزیزان عرضه می‌کند و شما میتوانید به صورت آنلاین و غیر حضوری این ماده غذایی ارزشمند و با کیفیت بالا و خوش طعم را با قیمت مناسب با مراجعه به سایت ما سفارش دهید و درب منزل آنرا تحویل بگیرید و سلامتی را برای خود به ارمغان بیاورید . شما با سفارش بدون واسطه و عمده این محصول میتوانید قیمت کمتری در ازای خرید آن پرداخت کنید .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید