تولید عمده کنجد روغن گیری فله ای

کنجد روغن گیری معمولا به رنگهای خاکستری، قهوه ای و مشکی در بازار موجود است. باید به این نکته توجه کرد که کنجد سفید برای روغن گیری مناسب نمی باشد .

فروش و تولید کنجد روغن گیری به صورت عمده توسط تولید کننده ای معتبر و با سابقه صورت می پذیرد . شما می توانید برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر به سایت تولید کننده این محصول مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را تهیه کنید.

تولید عمده کنجد روغن گیری فله ای

تولید عمده کنجد روغن گیری فله ای

تولید عمده کنجد روغن گیری فله ای همانطور که پیش‌تر ذکر کردیم کنجد روغن گیری دارای انواع مختلفی می باشد که به تعدادی از آن ها اشاره می کنیم :

  • کنجد پاکستانی : این نوع از کنجد دارای دو رنگ خاسکتری و مشکی می باشد . نوع خاکستری این کنجد برای روغن گیری مناسب می باشد .
  • کنجد افغانی : رنگ روغن کنجد افغانستانی مایل به سبز می باشد و از نوع پاکستانی آن تیره تر است .
  • کنجد هندی : این نوع از کنجد درصد روغن گیری پایین‌تری نسبت به سایر انواع آن دارد .
  • کنجد ایرانی : کنجد ایرانی بیشتر بیشتر در شهر های جنوبی کشور کشت می شود . این نوع از کنجد دارای رنگ تیره ای می باشد . دانه های کنجد ایرانی ریز تر و سبک تر از بقیه انواع کنجد می باشد و گزیه ای بسیار مناسب برای روغن گیری می باشد .

حال می خواهیم به این سوال پاسخ دهیم که مصرف روغن کنجد چه ضرورتی دارد و به بررسی خواص این محصول بپردازیم .

  • یکی از اولین موارد مصرف روغن کنجد استفاده استفاده به عنوان یک روغن آشپزی در غذا می باشد. این نوع از روغن به عنوان یک طعم دهنده محبوب در غذاهای مردم خاورمیانه، آفریقا و جنوب شرقی آسیا به کار می رود.
  • روغن کنجد در درمان سفیدی مو بسیار تاثیرگذار است. ماساژ دادن این روغن روی مو و پوست سر باعث جلوگیری از سفید شدن موی سر و محافظت از رنگدانه های مو برای مدت طولانی می شود.
  • دانه های کنحد منبعی بسیار غنی از ویتامین ها و مواد معدنی می باشند. آنها غنی از مس، روی، آهن، منیزیم و کلسیم هستند. این نوع روغن به کاهش درد مفاصل، ورم مفاصل و تقویت استخوان ها کمک شایانی می کند.
  • روغن کنجد به عنوان یک روغن خوراکی فشار خون را کاهش داده .
  • همچنین طبق تحقیقات به عمل آمده روغن کنجد در کاهش استرس نیز تاثیر بسزایی دارد.

پر بازده ترین روش صنعتی روغن‌ گیری کنجد

پر بازده ترین روش صنعتی روغن‌ گیری کنجد روغن گیری کنجد به روش های مختلفی صورت می پذیرد . بهترین روش برای روغن گیری کنجد استفاده از دستگاه های صنعتی و بدون دخالت دست می باشد .

روغن کنجد صنعتی دارای کیفیت بالاتری نسبت به انواع دیگر آن می باشد . شما مصرف کننده محترم می توانید همین حالا با مشاوران ما تماس برقرار کرده و محصول مورد نیاز خود را که با بروز ترین متد های روز دنیا تولید شده سفارش داده و خریدی بدون دغدغه را تجربه نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید