تولید عمده کنجد طعم دار سرکه ای به روش خانگی

کنجد طعم دار جزو بهترین و سالم ترین مواد غذایی به شمار می رود که علاوه بر خوش طعم و خوشمزه بودن، فواید بسیاری برای بدن دارد، تولید کنجد سرکه ای به عنوان یکی از انواع کنجد مزه دار به روش خانگی انجام می شود. این محصول به طور ارگانیک و طبیعی از مرغوب ترین دانه های کنجد تهیه می شود، مرکز تولید عمده کنجد طعم دار سرکه ای به روش خانگی توسط این مرکز معتبر انجام شده و به شیوه اینترنتی نیز به فروش می رسد.

تولید عمده کنجد طعم دار سرکه ای به روش خانگی

روش تهیه کنجد سرکه ای به روش خانگی

روش تهیه کنجد سرکه ای به روش خانگی کنجد سرکه ای یکی از طعم های مطلوب کنجد مزه دار است که محبوبیت فراوانی دارد، روش تهیه کنجد سرکه ای به روش خانگی به صورت زیر می باشد:

ابتدا نوع کنجد مورد نظرتان را انتخاب کنید، برای این منظور می توانید هم از کنجد با پوست که رنگ تیره تری دارد و هم از کنجد سفید بدون پوست استفاده کنید، اما پیشنهاد می شود برای این کار کنجد سیاه با پوست را بکار ببرید.

در مرحله اول لازم است تا کنجدها را تمیز کرده و آنها را در داخل یک آبکش که سوراخ های ریزی دارد ریخته و به خوبی آبکشی نمایید تا خاک آن گرفته شود، سپس کنجدها را درون یک تابه مناسب ریخته و روی اجاق گاز قرار دهید، در این مرحله باید شعله ملایم باشد و مرتب هم بزنید که دانه های نازک کنجد نسوزند.

این کار حدود 10 دقیقه زمان می برد، وقتی که کنجدها خشک شدند اجازه دهید چند دقیقه ای با حرارت کم تفت خورده و برشته شوند، در این مدت همچنان به هم زدن ادامه دهید، بعد از اینکه کنجدها برشته شد و بوی آن بلند شد کمی سرکه سیب یا انگور در حدود نصف لیوان به کنجدها اضافه کنید و دوباره هم بزنید تا آبش کشیده شود و کنجدها کاملا خشک شوند، حرارت را خاموش کنید و اجازه دهید تا دانه ها سرد شوند و مصرف کنید.

فروش عمده کنجد طعم دار سرکه ای

فروش عمده کنجد طعم دار سرکه ای فروش کنجد طعم دار سرکه ای عمده با مرغوبیت فراوان و بدون واسطه انجام می شود، این محصول در بسته بندی های مختلف یا به صورت کیلویی و فله بسته به نظر مشتری ارائه می شود، این محصول از بهترین مواد اولیه تهیه و تولید می شود.

قیمت این محصول نسبت به انواع مشابه بسیار نازل است به دلیل اینکه کاملا مستقیم عرضه می شود و خریداران به قیمت واقعی آن را خریداری خواهند کرد، برای سفارش این محصول روش های گوناگونی وجود دارد. پیشنهاد می شود از روش آنلاین خرید برای سفارش این محصول استفاده کنید، زیرا به آسانی می توانید وارد سایت شده و سفارش خود را بدون صرف وقت و هزینه بسیار ثبت کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید