تولید عمده کنجد فله بدون سبوس محلی

کنجد دانه ریزی می باشد که بر خلاف جثه کوچک خود سرشار از مواد مغذی می باشد این خوراکی به دو صورت سبوس دار و بدون سبوس می باشد که هر کدام کارایی لازم را دارند. افراد زیادی کنجد بدون سیوس را ترجبح می دهند چون برای انواع کیک و شیرینی و برای کودکان بسیار مفید است. کنجد محلی به صورت فله به فروش می رسد. تولید عمده کنجد فله بدون سبوس با نازلترین قیمت به صورت محلی وجود دارد.

تولید عمده کنجد فله بدون سبوس محلی

تفاوت مصرف کنجد سبوس دار و بدون سبوس

تفاوت مصرف کنجد سبوس دار و بدون سبوس همانطور که می دانید کنجد سرشار از کلسیم می باشد و برای تمامی افراد در سنین مختلف مناسب است. حال این سوال ذهن خیلی از افراد را پر کرده است که کنجد سبوس دار و بدون‌سبوس چه تفاوت هایی دارند، در ادامه به چند نمونه از این تفاوت ها پرداخته می شود از جمله:

  • کنجد بدون سبوس برای افرادی مناسب است که معده حساسی دارند و نمی توانند به راحتی کنجد سبوس دار را هضم کنند این کنجد خالص و درجه یک می باشد.
  • از تفاوتی که این دو کنجد دارند این است که کنجد بدون پوست برای کودکانی که وزن کمی دارند مناسب می باشد و موجب وزن گیری آن ها می شود،
  • در مقابل کنجد سبوس دار برای افرادی که به دنبال لاغری و تناسب اندام هستند این خوردنی ریز مناسب است همچنین موجب کاهش چربی و کلسترول می شود.
  • این خوراکی چون به صورت محلی است کاملا ارگانیک است و اصلا مواد شیمیایی در آن به کار نرفته است و از تفاوتی که دارد در اندازه آن می باشد.
  • کنجد محلی بدون پوست درشت تر از کنجد سبوس دار است و بیش از کنجد سبوس دار از آن استفاده می شود چون بدون پوست است آهن، منیزیم، روی و فسفر آن زیاد تر می باشد
  • این فرآورده بدون پوست را می توانید زمان بیشتری را نگهداری کنید و از آن استفاده کنید بدون اینکه رنگ، طعم و مزه آن تغییری کند.

پخش کنجد فله بدون سبوس محلی

پخش کنجد فله بدون سبوس محلی پخش کنجد فله بدون سبوس محلی به روش های مختلفی این محصول با کیفیت را ارائه می دهد. از آنجا که تولید کنجد محلی در اکثر شهر های ایران وجود دارد این پخش کننده با خرید از این افراد می توانند به صورت مستقیم و بدون واسطه و دلال آن را تهیه و به فروش برسانند.

خریداران واقعی می توانند از طریق اینترنت نیز این محصول را به صورت مستقیم با قیمت بسیار استثنایی بدس آورند. از آنجا که به صورت فله و عمده عرضه می شود طرفداران زیادی دارد. کنجد محلی خاصیت دو چندان بیش تر از دیگر کنجو ها می باشد و سرشار از کلسیم است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید