تولید کنجد سیاه کیلویی عمده

تولید کنجد سیاه کیلویی عمده به روش های کاملا طبیعی و ارگانیک انجام می گردد به همین دلیل محصولات نهایی دارای کیفیت بالا و طعم بی نظیری می باشند، لازم است بدانید این نمایندگی کنجد سیاه عمده را به صورت مستقیم و بدون واسطه از تولید کنندگان آن ها خریداری نموده و با درصد سود اندکی به مشتریان عرضه می کند، این محصول در این مرکز فروش هم به صورت بسته بندی شده و هم به صورت فله ای به فروش می رسد.

تولید کنجد سیاه کیلویی عمده

تفاوت کنجد سیاه با کنجد سفید

از بارزترین تفاوت کنجد سیاه با سفید می توان به رنگ این محصولات اشاره نمود.

  • در واقع این تفاوت رنگ به این دلیل است که دانه‌های کنجد سیاه از غلاف خارج نمی گردند اما در حالی که کنجد سفید پوست دانه های آن برداشته می‌ شود و قسمت سفید رنگ دانه ها مشخص می گردد.
  • از دیگر تفاوت های این دو محصول می‌ توان به طعم و ارزش تغذیه ای آن ها اشاره کرد که کنجدهای سیاه دارای کلسیم بیشتری به نسبت نوع سفید این محصولات می باشد.
  • تفاوت دیگر از لحاظ طعم باید عنوان کرد که طعم دانه های نوع سیاه کنجد به دلیل دارا بودن پوسته مقدار تلخ هستند اما دانه های کنجد سفید طعم شیرین تری دارد.
  • از دیگر تفاوت‌های این دو محصول با یکدیگر می توان به بافت آن ها اشاره نمود، که کنجد سیاه دارای بافت تردتری بوده و برای تهیه غذاهای آسیایی از آن استفاده می شود اما از دانه های کنجد سفید برای تهیه نان استفاده می گردد.
  • این خوراکی را می توان به صورت خام مصرف نمود و مصرف آن به این صورت می‌ تواند خاصیت آن را چندین برابر نماید.

فروش کنجد سیاه کیلویی با نازلترین قیمت

فروش کنجد سیاه کیلویی با نازلترین قیمت توسط این نمایندگی موجب شده است که امروزه افراد زیادی از سراسر کشور برای تهیه این کنجد به صورت عمده به این نمایندگی مراجعه کنند تا بتوانند علاوه بر خریدی با کیفیت بالا از قیمت های مناسب این محصولات نیز بهره مند گردند، بنابراین خرید عمده هر محصول می‌تواند موجب کاهش قیمت آن گردد و کنجد سیاه نیز از این قاعده مستثنی نمی‌ باشد.

فروشندگانی که به فروش این خوراکی مشغول هستند عنوان می‌ نمایند که این محصولات به دلیل فواید و ارزش غذایی بالا از فروش نسبتاً بالایی برخوردار بوده و همچنین این افراد توانسته اند از فروش کنجد سود بالایی را کسب کنند. اگر شما هم جزو طرفداران این محصول هستید می توانید با مراجعه به مراکز پخش عمده این خوراکی بهترین نوع این محصولات را با قیمت مناسب خریداری نمایید که در کمترین زمان ممکن بدون اتلاف وقت در اختیارتان قرار داده می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید