تولید کنجد طعم دار به صورت فله

فروش کنجد طعم دار به دو صورت اینترنتی و حضوری امکان می پذیرد. امروزه فروش اینترنتی به دلیل سهولت در دسترسی و دامنه وسیع انتخاب محبوب تر از فروش حضوری می باشد . فروش کنجد فله توسط شرکتی معتبر و خوش نام صورت می گیرد . شما می تواند با مراجعه به سایت تولید کننده با مسئولین فروش ما ارتباط برقرار کرده و خریدی آسان را تجربه نمایید.

تولید کنجد طعم دار به صورت فله

روش های خانگی طعم دار کردن کنجد

روش های خانگی طعم دار کردن کنجد

کنجد یکی از پرطرفدار ترین و خوش طعم ترین دانه های خوراکی است که به دو صورت خام و بوداده مورد استفاده قرار می گیرد. از کنجد خام بیشتر برای مصارف درمانی استفاده می شود این نوع از کنجد بدون طعم می باشد . از کنجد بو داده در مصارف بسیار زیادی استفاده می شود این نوع از کنجد بخاطر طعمی که دارد گزینه بسیار مناسبی برای استفاده در غذاهای مختلف محسوب می شود.

تولید کنجد خانگی طعم دار با استفاده از گاز امکان پذیر است و می توانید از طریق روش ذکر شده در ذیل به تولید کنجد خانگی طعم دار بپردازید :

در قدم اول باید نوع کنجد مورد نظر خود را انتخاب کرده، دانه های کنجد به دو صورت بدون پوست و پوست دار یافت می شوند . کنجد های پوست دار، معمولا به رنگهای کرمی و سیاه یافت می شوند و غالبا دارای پوسته ای سخت تر نسبت به نوع بدون پوست آن می باشد. کنجدهای بدون پوست درای رنگ سفید می باشند . پس از انتخاب نوع کنجد مورد نظر خود دانه های کنجد را پاک کرده و سپس آن را داخل یک آبکش ریخته و آنرا تمیز کنید.

حال دانه های کنجد را درون سینی یا ظرف ریخته و روی شعله های گاز قرار داده تا خشک شود. باید به این نکته توجه شد که لازم است کنجد ها را مرتب هم زد تا نسوزند. پروسه خشک شدن کنجدها حدودا ده دقیقه طول می کشد. حال شعله گاز را کم کرده و برای 5 تا 10 دقیقه به تفت دادن دانه های کنجد ادامه می دهیم در طی این پروسه می توانید طعم دهنده های مد نظر خود را به کنجد اضافه کرده تا طعم به خورد کنجد برود. هنگامی که دانه های کنجد برشته شدند آن ها را روی سطحی صاف پهن کرده و صبر می کنیم تا در دمای اتاق سرد شوند. پس از سرد شدن کنجد طعم دار ما آماده استفاده است .

پخش کنجد طعم دار خانگی فله

پخش کنجد طعم دار خانگی فله قیمت کنجد خانگی دارای دامنه قیمتی متفاوتی می باشد. اگر شما نیز به دنبال تهیه کنجد طعم دار خانگی به صورت فله با بهترین طعم و مناسب ترین قیمت می باشید می توانید به سایت تولید کننده محصول مراجعه کرده و در سریع ترین زمان ممکن خرید مورد نیاز خود را انجام دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید