تولید کنجد قهوه ای با بسته بندی ۱۰۰ گرمی

تولید کنجد قهوه ای بسته بندی 100گرمی با بالاترین تکنولوژی روز دنیا به صورت اتوماتیک و بدون دست تولید و بسته بندی می شود. کنجد قهوه ای محصولی است که در صنایع مختلف استفاده می شود و از ارزش تجاری بالایی برخوردار است. مجموعه ما این محصول را به دو صورت خام و تازه در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد.

تولید کنجد قهوه ای با بسته بندی ۱۰۰ گرمی

بهترین خواص کنجد قهوه ای

بهترین خواص کنجد قهوه ای کنجد قهوه ای بسیار مقوی بوده و منبع خوبی از ویتامین B6، تیامین، نیاسین، کلسیم، مس، منیزیم، آهن و فسفر می باشد و همچنین به دلیل داشتن سسامولین و سسامیناند برای تقویت سیستم ایمنی بدن مفید است و باعث کاهش سطح کلسترول و فشار خون می شود. برخی دیگر از خواص آن عبارتند از:

  • منبع خوبی از ویتامین E بوده و با رادیکال های آزاد مبارزه کرده و از رشد سلول های سرطانی پیشگیری می کند.
  • سرشار از مس بوده و برای درمان آرتریت روماتوئید مفید است و همچنین خاصیت ضد التهابی دارد و برای درمان بیماری آرتریت روماتوئید مفید است.
  • غنی از فیتواسترول بوده و برای تنظیم کلسترول خون مفید است و به دلیل ساختار شیمیایی فیتواسترول ها به کاهش بیماری های قلبی وعروقی کمک بالایی می کند.
  • به دلیل داشتن فیبر بالا برای تقویت دستگاه گوارش مفید است و به تحریک روده کمک بالایی می کند.
  • از دیابت پیشگیری می کند و به کاهش فشار خون و گلوکز پلاسما کمک بالایی می کند.
  • تقویت کننده قلب بوده و از ضایعات آترواسکلروز و بیماری قلبی پیشگیری می کند.
  • باعث کاهش سطح اضطراب می شود و به دلیل داشتن آهن و اسید فولیک فراوان برای درمان کم خونی و بیماریهای خونی مفید است.
  • منبع خوبی از مس بوده و برای درمان آرتریت، مشکلات استخوان، مفاصل و رگ های خونی مفید است و همچنین با کلاژن سازی پوست از پیری پوست جلوگیری کرده و باعث زیبایی و درخشندگی پوست می شود.

قیمت کنجد قهوه ای بسته بندی ۲۰۰ گرمی

قیمت کنجد قهوه ای بسته بندی ۲۰۰ گرمی قیمت کنجد قهوه ای بسته بندی 200 گرمی بسته به کیفیت، درجه، نرخ ارز و دلار، نوسانات بازار، میزان عرضه و تقاضا، نرخ تولید و… متغیر است. توجه داشته باشید میزان و نحوه ی خرید بر روی این قیمت گذاری تاثیر گذار می باشد.

این محصول به دو صورت خام و فرآوری شده در بازار موجود است که نوع خام آن سرشار از املاح معدنی و ویتامین های مختلف می باشد. از نوع خام این محصول می توان برای تهیه روغن کنجد نیز استفاده کرد. انتخاب کنجد قهوه ای خام اصل در بازار یکی از مهمترین مواردی است که ذهن بسیاری از مصرف کنندگان آن را به خود مشغول ساخته است.

خرید عمده کنجد بسته ای قهوه ای با کیفیت و درجه یک از نمونه های متنوع این محصول است که تقاضا برای خرید و سفارش آن در بازار ایران بسیار زیاد می باشد. خرید کنجد قهوه ای اغلب به صورت عمده و کلی انجام می شود. خریداران عمده این کالا اغلب واحد های عرضه کننده این محصول هستند که این محصولات را به صورت انبوه تهیه می کنند. با خرید عمده این کالا هزینه های تهیه این نوع کنجد تا حد بسیار زیادی کاهش پیدا می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید