خرید عمده کنجد سیاه خام ارگانیک

خرید عمده کنجد سیاه خام ارگانیک هدف بسیاری از کارخانه های تولید کننده فرآورده های مختلف است که از این محصول به عنوان بهترین دانه روغنی استفاده می‌ کنند. در فرایند های خرید عمده قیمت‌ های مناسب‌تری برای انواع کنجد سیاه خام و ارگانیک در نظر گرفته می‌ شود و همین پارامتر رضایت مشتریان را ایجاد می‌ کند.

خرید عمده کنجد سیاه خام ارگانیک

تفاوت کنجد سیاه و سیاه دانه

تفاوت کنجد سیاه و سیاه دانه

کنجد سیاه ارگانیک و سیاه دانه از نظر شکل ظاهری شباهت های بسیار زیادی به یکدیگر دارند و به همین دلیل برخی از افراد به اشتباه اطلاعات غلطی در مورد این محصولات به دست می‌ آورند. سیاه دانه کاملاً با کنجد سیاه ارگانیک متفاوت است. کنجد سیاه در واقع محصولی استحصال شده از گیاه دو لپه ای است که بعد از رشد ارتفاع حدود یک متر دارند و این دانه دارای مقداری بسیار زیاد روغن مفید است که بعد از استخراج مصارف گسترده به خود اختصاص می‌ دهد.

سیاه دانه در واقع نام دانه‌ های شونیز شده می‌ باشد که از راست گل های استخراج می گردد. این محصول اغلب به صورت دانه و یا عصاره مورد استفاده قرار می گیرد. هر دو این محصولات خواص بسیار زیادی برای بدن انسان دارند و مصرف آن ها توصیه می گردد.

از مهم ترین تفاوت های بین کنجد سیاه و سیاه دانه می توان به طعم و مزه این نوع محصولات اشاره کرد. سیاه دانه معمولاً دارای طعمی تلخ است و اغلب به صورت خیس خورده محلول در آب مورد استفاده قرار می گیرد. در صورتی که دانه های سیاه کنجد از عطر و طعم بی نظیری برخوردار هستند و بعضی از افراد به صورت خام یا بو داده شده از این محصول استفاده می نمایند.

مراکز پخش کنجد سیاه خام

مراکز پخش کنجد سیاه خام

مراکز پخش کنجد سیاه خام ارگانیک این محصولات را هم به صورت بسته بندی شده و هم به صورت فله ای ارائه می دهد تا تمامی واحد های مصرفی شرایط لازم برای خرید این محصولات را داشته باشند.

در مراکز پخش، کنجد سیاه خام ارگانیک در کیفیت های متفاوتی ارائه می گردد زیرا این محصول در مناطق مختلفی از کشور تولید می‌ شود که هر کدام از آنها با اقلیم و آب و هوای متفاوت به تولید این محصول می پردازند و در نهایت با یکدیگر کاملاً متفاوت می‌ شوند.

در این مراکز پخش قیمت‌ های مختلفی نیز برای انواع کنجد سیاه در نظر گرفته می‌ شود که تعیین قیمت این محصولات همانند دیگر دانه های خوراکی بر اساس کیفیت آنها مشخص می شود. البته ناگفته نماند که نحوه فعالیت این مراکز پخش تاثیر مستقیم در تعیین قیمت نهایی این محصولات دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید