خرید کنجد بدون پوست بدون واسطه

کنجد یکی از دانه های بسیار مقوی و پر خاصیتی است که به دلیل داشتن مواد مغذی و روغن های بسیار مفیدی که دارد در صنایع آرایشی و بهداشتی، دارویی و همچنین در انواع غذاها دسرها و شیرینی ها می توان از آن استفاده کرد. برای خرید کنجد بدون پوست و بدون واسطه شما می توانید از برندها و تولیدکننده‌هایی استفاده کنید که سالها در این زمینه مشغول به فعالیت بوده و این محصول را با کیفیت و قیمتی بسیار مناسب در اختیار متقاضیان خود قرار می‌دهند.

خرید کنجد بدون پوست بدون واسطه

طریقه شستن و پوست گیری کند

طریقه شستن و پوست گیری کند طریقه شستن و پوست گیری کنجد در کارخانه‌ها و تولیدی‌های به روز و مدرن با استفاده از دستگاه‌های انجام می‌شود که به کمک انسان آمده تا کار شستشو و پوست گیری انواع محصولات خصوص کنجد را راحت‌تر انجام دهد. ما در ادامه به دو روش مرسوم در کشور که برای پوست گیری دانه های کنجد انجام می شود اشاره می کنیم.

روش اول: در این روش که به روش خشک معروف است بعد ازجدا سازی سنگ و ضایعات از کنجد توسط دستگاه‌ها و پاک کردن آن کنجد مرحله شستشو رسیده و در یک محیط خشک و دمای بالا دستگاه سریع خشک شده و توسط دستگاه جداکننده داغی که با حرکات شدید کنجد را تکان داده باعث کنده شدن پوسته کنجد ها می شود.

روش دوم: در روش دوم که به روش خیس مرسوم است، کنجد ها پس از شستشو دادن توسط دستگاه‌ها و پاکسازی ضایعات به محفظه که دارای آب قلیایی است منتقل شده و بعد از خیساندن در این آب مخصوص و پوسته آن از مغز اصلی جدا شده و با حرکات شدید دستگاه پوسته آن به راحتی جدا می‌شود. این کار باعث می‌شود که اولاً مغز کنجد سالم مانده و در نتیجه پوست آن نیز برای عملیات روغن گیری و یا خوراک دام و طیور نیز استفاده شود.

عرضه کنجد بدون پوست درجه یک

عرضه کنجد بدون پوست درجه یک امروزه کنجد جزء محصولات پرفروش است که با توجه به میزان استفاده بسیار بالایی که برای مصرف دارد، از خرید و فروش بسیار بالایی در بین مردم برخوردار است. تهیه انواع غذاها روغن گیری و همچنین در صنعت دارویی و آرایشی بهداشتی و باعث شده که عرضه کنجد بدون پوست درجه یک توسط برند ها و تولید کنندگان انجام بپذیرد که متخصص در این زمینه بوده و توانسته اند محصولاتی با کیفیت را ارائه کنند.

در بازارهای مرکزی و مراکز معروفی که کنجد بدون پوست را ارائه می کنند این محصول را در بسته بندی های مناسب قرار می‌دهند، تا در معرض هوا قرار نگرفته و کنجد پوست گرفته باید سریع مصرف شود. بیشترین میزان استفاده از کنجد پوست گرفته در صنایع غذایی و شیرینی پزی است که به خوبی می‌توان به موقع و بسیار با کیفیت این محصول توانستند باعث جلب رضایت خریداران شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید