خرید کنجد سیاه محلی بدون واسطه

خرید کنجد سیاه محلی بدون واسطه بازار داغی دارد چون مشتریان می توانند با صرف هزینه کمتری محصول را تهیه کنند که این باعث شده در شرایط سخت اقتصادی امروزه به آن ها کمک فراوانی شود.

کنجد بومی هندوستان می باشد که در ایران در زمان خشایار شاه به منظور افزایش نیرو و انرژی سربازان به آن ها داده شد که این نشان می دهد خاصیت انرژی زایی دارد و بسیار مقوی و مغذی می باشد.

خرید کنجد سیاه محلی بدون واسطه

دلایل مرغوبیت کنجد سیاه محلی

دلایل مرغوبیت کنجد سیاه محلی دلایل مرغوبیت کنجد سیاه محلی شامل گزینه های زیر می شوند:

  • چون کاملا طبیعی و ارگانیک می باشد و در تولید آن هیچ گونه مواد شیمیایی استفاده نشده است.
  • بسیار خوش طعم و خوش عطر می باشد.
  • تمام ویتامین ها و املاح معدنی آن حفظ شده است.

خرید کنجد محلی به دلیل خاصیت های درمانی و تغذیه ای منحصر به فردی که دارد افزایش یافته است به عنوان نمونه شما می توانید 25 درصد نیاز بدن خود به اسید فولیک را با مصرف 50 گرم کنجد به راحتی تامین کنید 14 درصد کلسیم مورد نیاز بدنتان را می توانید با مصرف یک قاشق غذاخوری کنجد تامین نمایید.

برای تامین کلسیم می توانید از این دانه گیاهی و روغنی استفاده کنید علی الخصوص کسانی که میلی به خوردن شیر و لبنیات ندارند کلسترول بد خون را کاهش می دهد خاصیت انرژی زا دارد به طوری که 45 کیلو کالری انرژی در یک قاشق غذاخوری کنجد وجود دارد.

خاصیت آنتی اکسیدانی و ضد التهابی دارد به همین دلیل برای پیشگیری از بسیاری بیماری ها فوق العاده می باشد به کاهش درد دوران قاعدگی کمک می نماید برای پیشگیری از بیماری پارکینسون فوق العاده می باشد قدرت بینایی را افزایش می دهد به کاهش فشار خون کمک می نماید باعث بالا رفتن سوخت و ساز بدن می شود چون ویتامین های گروه ب در آن وجود دارد برای درمان کم خونی بی نظیر می باشد چون منبع آهن است.

فروشنده کنجد سیاه محلی نیم کیلویی

فروشنده کنجد سیاه محلی نیم کیلویی فروشنده کنجد سیاه نیم کیلویی محلی برای این که بتواند مشتریان جدید خود را افزایش دهد و وفاداری مشتریان قدیمی خود را بالا ببرد به مرغوبیت بالا، قیمت مناسب و عرضه آنلاین توجه خاصی می کند علاوه بر این موارد مصرف مختلف کنجد سیاه موجب شده فروشنده آن بتواند بازار خوبی را کسب کند که به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • به صورت خام یا بو داده قابل استفاده می باشد.
  • برای طعم دادن نان ها، شیرینی ها و کیک ها کاربرد دارد.
  • برای تزیین سالاد استفاده می شود.
  • به صورت پودر و آسیاب شده استفاده خواهد شد.
  • برای تهیه حلوا، ارده و روغن کنجد استفاده می گردد.
  • برای تهیه بستنی و نوشیدنی های مختلف قابل استفاده می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید