شرکت صادرات کنجد ایرانی در بسته بندی پلاستیکی

امروزه شرکت صادرات کنجد ایرانی در بسته بندی پلاستیکی این محصول را با ضمانت کیفیت به بسیاری از کشورهای جهان صادر می کند که با توجه به طعم و مزه عالی در آنجا نیز بسیار پرفروش است، صادرات انواع‌ کنجد علاوه بر سود مطلوب برای شرکت های صادر کننده باعث ارزآوری خوبی برای کشور می شود و در بهبود روابط تجاری ایران با سایر کشورهای مقصد مؤثر است همچنین زمینه ایجاد مشاغل جدید را فراهم می کند.

شرکت صادرات کنجد ایرانی در بسته بندی پلاستیکی

روش تهیه کلوچه های محلی با کنجد

روش تهیه کلوچه های محلی با کنجد روش تهیه کلوچه محلی با کنجد چگونه است؟ برای تهیه این کلوچه خوشمزه به موادی مانند روغن، تخم مرغ، شکر، پودر هل، کنجد، آرد، وانیل، ماست، بیکینگ پودر نیاز داریم. ابتدا باید پودر شکر را با تخم مرغ به خوبی هم زده سپس روغن مایع را اضافه کرده و با مواد ترکیب می کنیم.

پودر بیکینگ پودر را با ماست مخلوط کرده و به مواد اضافه می کنیم همچنین آرد الک شده را همراه با وانیل و پودر هل به مواد اضافه کرده و به خوبی با هم ترکیب نموده و هم می زنیم، به مدت نیم ساعت در ظرف در بسته در فریزر نگهداری می کنیم و سپس به اندازه یک گردو از خمیر برداشته و شکل می دهیم سپس به کنجد آغشته کرده و در سینی فر چیده و به مدت بیست دقیقه در فر قرار می‌دهیم تا خوب پخته شود.

بازار صادرات کنجد ایرانی با بسته پلاستیکی

بازار صادرات کنجد ایرانی با بسته پلاستیکی در حال حاضر بازار صادرات کنجد بسته ای بسیار پررونق‌ می باشد و شرکت های بازرگانی متعددی در زمینه صادرات این محصول مشغول فعالیت می باشند و این محصول را با بسته بندی استاندارد و شکیل به بسیاری از کشورهای همسایه مانند عراق، افغانستان، حوزه خلیج فارس و ترکیه و … صادر می کنند که در این کشور ها نیز مشتریان زیادی دارد.

ایران یکی از بزرگترین تولید کنندگان و صادر کنندگان کنجد در جهان می باشد و در شهرهای مختلف کشور از جمله یزد ، کرمان و شیراز و … بهترین انواع کنجد کشت و پرورش داده‌ می شود و پس از برداشت در کارخانه های تولید کننده فرآوری و بسته بندی شده و در بازارهای داخلی و خارجی عرضه می گردد.

یکی از معتبرترین مراکز عرضه کنجد ایرانی با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب همین شرکت می باشد که با فراهم کردن شرایط آسان و راحت باعث شده است تا مشتری بتواند در کوتاه ترین زمان محصول دلخواه را انتخاب و خریداری نماید و با فرستادن آن به نشانی خریدار از پرداخت هزینه های جانبی و اضافی پیشگیری می گردد و با توجه به مزایای فراوان امروزه اکثر افراد خرید غیر حضوری را انتخاب می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید