شرکت های تولید کنجد روغن گیری در تهیه روغن خوراکی

شرکت های تولید کنجد روغن گیری در تهیه روغن خوراکی از بهترین نوع کنجد استفاده می‌ کنند و در نهایت موفق شده که محصولاتی ارگانیک و بهداشتی را تولید و به بازار عرضه کنند و از این طریق سبب محبوب و معروف سازی برند محصولات تولیدی خود شده اند. کنجد ها از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار بوده به همین دلیل است که توانسته نظر بسیاری از مشتریان و خریداران را جلب کند.

شرکت های تولید کنجد روغن گیری در تهیه روغن خوراکی

مراحل تولید روغن کنجد خوراکی به روش صنعتی

مراحل تولید روغن کنجد خوراکی به روش صنعتی برای روغن گیری از کنجد به روش پرس سرد ابتدا تمامی دانه های کنجد وارد دستگاه های سورتینگ شده و کاملاً سورت می شود. دانه ها در دمای حدود ۴۰ درجه روغن گیری می شود و روغن های به دست آمده برای انجام عملیات فیلتراسیون به سمت فیلتر پرس هدایت شده و روغن‌ های هدایت شده توسط فیلترهای پارچه‌ ای فیلتراسیون می‌ شود روغن فیلتر شده در مخازن استیل نگهداری می شود تا برای تصفیه فیزیکی به پالایش و قسمت های مربوطه هدایت شود.

این روغن ها از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار بوده و دارای خواص و فواید بسیار زیادی برای بدن می‌ باشد و شما می‌ توانید با مصرف این محصول حجم زیادی از ویتامین و مواد معدنی مورد نیاز بدن را تامین کنید. و از مبتلا شدن به بیماری های خطرناک جلوگیری خواهید کرد به همین خاطر است که این کالا دارای طرفداران و مشتریان بسیار زیادی برای بدن می باشد.

بهتر است پس از خرید این کالا را در جای خشک و خنک و به دور از نور مستقیم خورشید قرار دهید نور خورشید سبب از بین رفتن کیفیت و مرغوبیت اولیه کالا خواهد شد. این محصول در وزن های مختلف بسته بندی و به بازار عرضه شده و مشتریان و خریداران می توانند هر مقدار از این محصول را که مد نظر دارند خریداری کنند.

عرضه کنجد روغن گیری برای تولید روغن کنجد

عرضه کنجد روغن گیری برای تولید روغن کنجد عرضه کنجد روغنی برای تولید روغن کنجد توسط وبسایت رسمی و معتبر ما سبب سهولت در خرید شده است؛ مشتریان و خریداران می‌توانند محصولات مورد نیاز شان را با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه خریداری کنند. بعد از ثبت سفارش در این وبسایت و پرداخت هزینه محصول کالای خریداری شده ظرف مدت زمانی معین و در اسرع وقت برای شما ارسال خواهد شد و شما با خرید اینترنتی می توانید در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید.

آن چه که در نگاه اول جذب مشتری می‌ شود کیفیت محصول است بنابراین اگر کالایی از کیفیت بالایی برخوردار باشد می‌ تواند مشتریان و مصرف کنندگان زیادی را برای خرید عمده و کلی جذب کند. این محصول از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید