شرکت های صادر کننده کنجد درجه یک ایرانی

کنجد صادراتی از جمله کنجدهای درجه یک ایرانی می‌باشد که خواص زیادی برای بدن دارند چرا که این دانه های ریز دارای ارزش غذایی بالایی به دلیل داشتن فیبر و ویتامین های مختلف هستند و به همین جهت در تولید انواع غذاها و شیرینی جات مورد استفاده قرار می‌گیرند.

بنابراین با توجه به کیفیت بالای این کنج ها امروزه در حجم بالایی توسط شرکت های صادرکننده به کشورهای مختلف ارسال می گردند و این شرکت‌ها توانسته‌اند سود زیادی به دست آوردند و موجب پیشرفت اقتصادی کشور گردند.

شرکت های صادر کننده کنجد درجه یک ایرانی

مشخصات کنجد درجه یک برای مصرف خوراکی

مشخصات کنجد درجه یک برای مصرف خوراکی درباره مشخصات و ویژگی های کنجد درجه یک برای مصرف خوراکی چه می دانید؟

یکی از بهترین دانه های روغنی که سرشار از خواص است کنجد درجه یک می باشد که استفاده از آن برای تمام سنین توسط متخصصان تایید گردیده است و به همین دلیل امروزه در پخت انواع غذاها، تولید انواع شیرینی جات، تولید ارده و … از کنجد های درجه یک استفاده می کنند.

معمولاً کنجد ها به صورت دانه های ریز هستند که اندکی ظاهر پهلو و بیضی مانند دارد و از خواص مختلفی برخوردار است که از جمله آن می توان به داشتن کلسیم زیاد آهن اسیدهای چرب غیر اشباع و آنتی‌اکسیدان‌ها و غیره اشاره کرد.

کنجد های درجه یک امروز در نمونه های مختلفی در بازار توزیع می گردند که از جمله می‌توان به کنجد سیاه، کنجد سفید، کنجد قهوه ای، کنجد بو داده، کنجد با پوست و … اشاره کرد، که معمولا بیشترین مصرف خوراکی از کنجد سفید پوست دار است و از دیگر کنجد ها معمولاً جهت روغن گیری استفاده می گردد.

می توان گفت کنجدهای مخصوص خوراکی از مشخصات و ویژگی های منحصر به فردی برخوردار می‌باشند که برخی از این مشخصات به قرار زیر هستند:

  • کنجد های مرغوب و درجه یک معمولاً دارای ظاهری مناسب و می باشند که و از رنگ یکنواختی برخوردار هستند.
  • این محصولات دارای طعم خوبی می باشند و هیچ گونه طعم و بوی ماندگی ندارند.
  • در این کنجد ها هیچگونه گرد و خاک، شن و مواد زائد وجود ندارد.

بازار صادرات کنجد درجه یک ایرانی

بازار صادرات کنجد درجه یک ایرانی با توجه به اینکه کنجد از جمله دانه های بسیار مقوی و مغذی می باشد که در درمان بسیاری از بیماری ها موثر است که از جمله تنها می‌توان به چربی خون، پوکی استخوان، ریزش مو، تقویت پوست و … را بیان کرد و به همین جهت روز به روز استفاده از این دانه ها بیشتر می گردد.

بنابراین تولید کنجد در ایران در حجم بالایی صورت می‌گیرد که این کنج تا از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار هستند از این حجم بالایی از تولیدات آن به کشورهای مختلف صادر می گردد.

بنابراین بازار صادرات کنجد ایرانی درجه یک از رونق قابل توجهی برخوردار می باشد و صادرات این محصول موجب ارزآوری زیاد به کشور و در نتیجه پیشرفت اقتصادی کشور گردیده تست.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید