صادرات کنجد سیاه دیم به صورت عمده

به دلیل استقبال متقاضیان و خریداران کنجد سیاه دیم در کشورهای اطراف باعث شده است که صادرات کنجد سیاه دیم به کشورهای مختلف انجام شود. که خریداران گرامی می توانند به صورت مستقیم این محصول را با کیفیت و قیمت قابل قبولی از بازارهای خارجی تهیه و خریداری نمایند. انواع و اقسام کنجد عمده در کشورهای خارجی بسیار پرکاربرد است و مورد توجه و استقبال خریداران زیادی واقع شده است.

صادرات کنجد سیاه دیم به صورت عمده

آشنایی با مراحل کاشت کنجد سیاه

مراحل کاشت کنجد سیاه عبارتند از:

  • آماده سازی بذر کنجد
  • شخم زدن زمین
  • میزان بذر
  • خاک مناسب
  • تغذیه و کود مناسب

ابتدا بستر بذرها را آماده می کنید و خاک برای کاشت کنجد باید کاملا مرغوب و مناسب باشد زیرا کنجدها بهتر رشد می کند. همچنین خاک برای کاشت کنجد سیاه باید بسیار سبک باشد و شور نباشد. کنجد در خاک هایی که پی اچ مطلوبی دارد رشد می کند. فاصله ردیف های کاشت کنجد حداقل ۴۵ سانتی متر می باشد و بذرهای کنجد حتما باید با سموم های مختلف قارچ کش ضدعفونی شوند.

دمای خاک برای کاشت کنجد سیاه باید بیست درجه سانتی گراد می باشد و باید 4 نوبت آبیاری شود. در زمان های مناسب کود های ایده آل به زمین کنجدهای سیاه داده می شود و در فصل اردیبهشت و خرداد مراقبت های زراعی انجام و علف های هرز را جمع آوری کنید. کنجدهای سیاه در شرایط خشک عملکرد بسیار خوبی دارد.

عرضه مستقیم کنجد سیاه دیم

در عرضه کنجد سیاه دیم به شکل مستقیم، قیمتی که برای این محصول ارائه می شود، نسبت به خرید غیر مستقیم آن بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر است. علت مناسب بودن قیمت در خرید مستقیم، حذف واسطه ها می باشد. هنگامی که از واسطه ها محصولی خریداری شود هر یک از آنها به صورت جداگانه سودی را برای خود در نظر خواهند گرفت.

به همین علت توصیه می ‌شود اگر قصد خرید کنجد سیاه با بهترین قیمت را دارید، آن را به شیوه مستقیم خریداری کنید. مزایای استفاده از کنجد موجب شده است که در حال حاضر خرید و فروش این محصول رونق پیدا کند. با این حال دقت داشته باشید که امروزه امکان خرید لوستر به صورت مستقیم به وجود آمده و خریداران می‌ توانند این محصول را در کم ترین زمان ممکن تهیه کنند.

با وجود اینکه در خرید مستقیم کنجد دیم، واسطه ها و دلالان از میان برداشته می شوند بدون شک آن چه به دست مشتری می‌ رسد از کیفیت بالایی برخوردار بوده و در عوض قیمت کاملا مطلوبی نیز دارد. البته باید بدانید در هنگام خرید این کنجد ها یکی از مهم‌ ترین عواملی که می‌ تواند در قیمت آن تاثیر بگذارد، ویژگی ها و میزان کیفیت محصول خریداری شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید