عرضه بی واسطه کنجد سیاه دیم

کنجد سیاه دیم که امروزه در مناطق مخصوص که دارای بارندگی های سالانه و بارندگی های فصلی بسیار زیادی هستند تولید می شود، معمولاً دارای جنس و کیفیت بسیار مرغوبی است و همچنین قیمت مناسبی دارد و در بسته بندی های مخصوص به صورت کیلویی وارد بازار می‌ شود.

عرضه کنجد دیم سیاه  و گردو خشک درجه یک معمولاً بدون واسطه و به صورت مستقیم توسط عرضه کنندگان مختلف انجام می‌ شود که تلاش این عرضه‌ کنندگان جلب رضایت خریداران می باشد و به همین جهت محصولات خود را با فروش سیاه و سود کم به بازار ارائه می‌ کنند.

عرضه بی واسطه کنجد سیاه دیم

مراحل کاشت و برداشت کنجد سیاه

مراحل کاشت و برداشت کنجد سیاه برای کاشته کنجد سیاه و گردو رشت معمولاً ابتدا کشاورزان و همچنین مهندسان ژنتیک گیاه سعی می‌ کنند این محصول را در مناطقی که دارای بارندگی زیاد هستند کشت بدهند و همین جهت در این مناطق زمین های مخصوص را که به صورت شمالی و در معرض نور خورشید هستند انتخاب کرده و بعد از حصار کشی و ایجاد محیطی منت وارد مرحله های بعدی و فاز انتخاب بذر می شوند.

در مرحله دوم بعد از انتخاب بذر مناسب ا را به کلینیک‌ های تخصصی گیاه‌ شناسی برده تا بتوانند با ایجاد جهش های مخصوص در این گونه بذر ها یک محصول پر بار را در مدت زمان کوتاه تولید کنند و به میزان انبوه پرورش بدهند.

در مرحله سوم بذر ها را با فاصله ای حدود ۵ متر در زمین انتخاب شده کشت می دهند که عمق مناسب برای کشت بذر ها باید حدود ۵۰ سانتیمتر باشد تا بعد از ریشه دوانی بتوان برای سالیان دراز از این گونه نهال ها کنجد مرغوب را برداشت کرد.

در مرحله آخر بعد از به بار نشستن درختان و نهال ها تولید کنندگان سعی می کنند با استفاده از دستگاه کمباین این کنجد ها را برداشت کرده که این دستگاه سعی می‌ کند به گونه‌ ای کنجد را از درخت جدا کند که هیچ گونه آسیبی از جمله شکستن شاخه و آسیب های دیگر به درخت وارد نشود.

خرید عمده کنجد سیاه دیم ارگانیک

خرید عمده کنجد سیاه دیم ارگانیک خرید کنجد دیم سیاه ارگانیک معمولاً از فروشگاه ها و تولیدی های بزرگ با روش‌ های مختلف انجام می‌ شود که ما با مشتریان و خریداران عزیز پیشنهاد میکنیم تهیه این محصولات از مراکز معتبر را از دست ندهند چرا که در این مراکز معمولاً محصولات به روش حضوری و آنلاین به فروش می‌ رساند که در روش حضوری خریداران می‌ توانند این محصولات را از درب کارخانه به همراه گارانتی کیفیت و تاییدیه وزارت بهداشت با قیمت مناسب خریداری کنند.

همچنین روش آنلاین نیز به این صورت است که نیاز به پرداخت هزینه رفت و آمد ندارد و محصولات با قیمت های مناسب تر تهیه می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید