عرضه مستقیم کنجد تازه در تولید شکلات صبحانه

مجموعه بازرگانی کنجد مارکت با سالها سابقه فعالیت در زمینه تولید و عرضه مستقیم کنجد تازه در تولید شکلات صبحانه در صدد است گامی پیش گذاشته و اینبار محصولات خود را در بستر اینترنت در اختیار مشتریان خود بگذارد تا علاوه بر تضمین کیفیت محصول و فروش بیشتر رضایت مشتریان خود را نیز کسب کند.

عرضه مستقیم کنجد تازه در تولید شکلات صبحانه

معرفی انواع شکلات صبحانه کنجدی

معرفی انواع شکلات صبحانه کنجدی کنجد یکی از دانه های روغنی بسیار پر کاربرد و مقوی می باشد که به شکل های گوناگون مورد استفاده قرار میگیرد رایج ترین شکل استفاده از دانه کنجد روغن آن است که در تهیه شکلات صبحانه استفاده میشود.

شکلات صبحانه طعم و عطر شکلات را دارد اما در دمای آزاد شکل خمیر مانند دارد و سفت نمیشود و این حالت باعث میشود به راحتی بر روی نان های مختلف مثل نان تست نان باگت لواش و یا حتی کیک و پنکیک قرار بگیرد و یک صبحانه خوشمزه و کامل را تشکیل دهد

در تولید شکلات کنجدی صبحانه ممکن است روغن کنجد را با طعم های متفاوتی ترکیب کنند و انواع شکلات صبحانه کنجدی را تولید کننداما رایج ترین نوع شکلات صبحانه مورد استفاده کرم شکلات و شکلات کاکائویی می باشد که بیشتر از سایر انواع آن مورد استفاده قرار میگیرد.

همچنین از کنجد در تزئین انواع شیرینی و کیک ها در شیرینی پزی ها یا در تزیین انواع سالاد و غذا به ویژه آش حلیم بسیار استفاده میشود وتوصیه بیشتر پزشکان علوم تغذیه این است که حتما کنجد همراه شیر کودکان بالای دو سال استفاده شود

علاوه بر موارد بالا کنجد بخاطر طبیعت گرم خاصیت های درمانی فراوانی دارد و باعث تقویت حافظه و تقویت جسمی افرادی که کار فیزیکی سختی دارند بکند. طبیعت گرم شکلات صبحانه و مقوی بودن آن باعث میشود به مدت طولانی تر سیر بمانید در اداره جاتی که نهار دیر تر صرف میشود یک وعده بسیار عالی می باشد تا انرژی خود را حفظ کنید.

همچنین کنجد یک ماده مغذی سرشار از انواع مواد معدنی و ویتامین ها به ویژه کلسیم می باشد به همین منظور قرار دادن کنجد در شکل های گوناگون در وعده های غذایی کودکان و افراد میانسال باعث افزایش سلامت و پیشگیری از انواع بیماری ها شوید.

پخش کنجد تازه برای تهیه شکلات صبحانه

پخش کنجد تازه برای تهیه شکلات صبحانه همانطور که در بالا ذکر شد شرکت مارکت کنجد با توزیع کنجد تازه برای تهیه شکلات صبحانه در بستر اینترنت با در نظر گرفتن کارشناسان فروش با تجربه در این زمینه به صورت شبانه روزی و آنلاین آماده ارائه خدمات به مشتریان خود در سراسر کشور می باشد.

برای خرید این محصول میتوانید با مراجعه به سایت شرکت و به کمک مشاوران کارآمد خرید مطمعن و مقرون به صرفه ای را تجربه کنید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید