عرضه مستقیم کنجد سیاه خام

عرضه مستقیم کنجد سیاه خام اثر 100 درصدی روی افزایش میزان فروش محصول داشته است چون مشتریان می توانند به راحتی با قیمت تولید کننده این نوع کنجد را تهیه کنند.

کنجد سیاه به صورت اندازه های ریز و سیاهی می باشد که علاوه بر طعم عالی دارد منبع مواد مغذی فراوانی است به همین دلیل مصرف آن می تواند کمک بزرگی به سلامتی بدن کند.

عرضه مستقیم کنجد سیاه خام

خواص ضد پیری کنجد سیاه

خواص ضد پیری کنجد سیاه کنجد سیاه خواص ضد پیری دارد و این به دلیل وجود انواع ویتامین ها و ترکیبات مفیدی می باشد که در آن وجود دارد که می توان به ویتامین E و آنتی اکسیدان اشاره کرد که هر دوی این ها باعث جوان سازی پوست می شوند و نمی گذارند رادیکال های آزاد به پوست آسیبی وارد کنند علاوه بر این کنجد سیاه خواص درمانی بی شمار دیگری هم دارد که باعث گردیده خرید کنجد خام سیاه افزایش یابد.

به عنوان نمونه از کاهش حافظه و شنوایی جلوگیری می کند چون ویتامین های ب و آهن دارد و به اعتقاد چینی ها مصرف این نوع کنجد باعث کاهش علایم پیری مانند تاری دید، نازک شدن مو و صدای زنگ در گوش می شود برای این که استخوان های سالمی داشته باشید باید در رژیم غذایی خود کنجد سیاه مصرف کنید چون حاوی کلسیم و روی می باشد.

ماده غذایی مفیدی برای کاهش کلسترول بد خون می باشد چون دارای ترکیبات منحصر به فردی مانند سسامولین، سسامین و منیزیوم است که منیزیوم موجود در آن باعث کاهش پر فشاری خون شده است و همان طور همه شما می دانید کاهش کلسترول و فشار خون بالا هم دو باعث سلامتی قلب می شوند.

باعث روانکاری روده می شود و به درمان سوء هاضمه و یبوست کمک می کند در مقابل انواع سرطان ها از بدن محافظت می نماید چون دارای فیتو استرول، فیبر و لیگنین که نوعی آنتی اکسیدان است می باشد برای پاک سازی کرم ها از روده بزرگ بی نظیر خواهد بود و به تقویت دستگاه گوارش کمک می کند.

منیزیوم موجود در آن باعث کاهش استرس و اضطراب می شود و به بهبود خواب بهتر به شما کمک می نماید باعث افزیش انعطاف پذیری استخوان ها می شود و به سالم ماندن مفاصل و استخوان ها کمک می نماید باعث بهبود سلامت چشم می شود.

مراکز خرید کنجد سیاه خام

مراکز خرید کنجد سیاه خام مراکز خرید کنجد سیاه خام همیشه و در سخت ترین شرایط اقتصادی تمام توان خود را به کار بگیرند تا مرغوب ترین محصول را با قیمت قابل قبولی در اختیار مشتریان بگذارند به همین دلیل توانسته اند مشتریان زیادی را به خرید ترغیب کنند علاوه بر این موارد کاربرد کنجد سیاه موجب شده مراکز خرید پر رونقی داشته باشد که به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • با شیر می توانید آن را ترکیب و میل کنید.
  • به صورت کپسول مکمل هم تولید می شود.
  • برای تهیه روغن کنجد استفاده می گردد.
  • برای پخت شیرینی ها و کیک ها استفاده می شود.
  • در تهیه انواع سالاد ها، برنج، نودل و… کاربرد دارد و همین سبب شده عرضه کنجد سیاه افزایش یابد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید