عرضه کنجد سفید 3 کیلویی

کنجد سفید از دانه های روغنی گیاهی می باشد که دارای مصارف متعددی بوده و همچنین خواص زیادی دارد در حقیقت کنجد به عنوان یک ماده خوراکی طبیعی سرشار از ترکیبات معدنی مهم و مفید است لذا مصرف آن سودمندی زیادی برای بدن دارد.

عرضه کنجد سفید کیلویی در قالب بسته بندی های مناسب و همچنین کیفیت مطلوب از سوی این مرکز به صورت عمده با قیمتی ارزان به اکثر نقاط کشور از طریق روشهای مستقیم و غیر مستقیم انجام می گیرد.

عرضه کنجد سفید 3 کیلویی

از خواص کنجد سفید بیشتر بدانید

از خواص کنجد سفید بیشتر بدانید کنجد تنها یک دانه روغنی جهت خوشمزه کردن برخی از مواد غذایی از قبیل شیرینی و کیک و نان و … نمی باشد بلکه آنچه که امروزه باعث شده است که کنجد سفید بسیار پر مصرف شود مربوط به خواص خوب آن می باشد تا جایی که امروزه از این محصول برای برطرف ساختن بسیاری از مشکلات و بیماری ها به فراوانی استفاده می کنند.

کنجد سفید سرشار از ریز مغذی ها و مواد معدنی بسیار مفید است همچنین در این محصول انواع ویتامین ها نیز به فراوانی یافت می‌شود بنابراین خواص آن را شامل موارد متعددی می شود کنجد سفید حاوی کلسیم فراوان می‌باشد که از این نظر برای سلامت و تقویت استخوان ها بسیار مفید می باشد.

مصرف کنجد جذب مواد معدنی در بدن را افزایش می دهد و یکی از خواص خوب آن چربی سوزی می باشد که از طریق تجزیه چربی های ذخیره شده در بدن باعث افت سطح کلسترول خون می‌شود و از این طریق تاثیری مثبت بر روی قلب ایجاد می‌کنند و آن را از مبتلا شدن به بیماری های مختلف حفظ می‌کند.

مصرف کنجد همچنین به دلیل داشتن آهن بالا برای درمان بیماری کم خونی نیز بسیار مفید است همچنین دانه روغنی بر روی سلامت پوست و مو نیز بسیار تاثیرگذار است چرا که حاوی آنتی اکسیدان ها و ویتامینهای مهم است.

کنجد سفید محلی کیلویی چند است؟

کنجد سفید محلی کیلویی چند است؟ انواع کنجد سفید محلی بر اساس درجه کیفیتی که دارند دارای قیمت های مختلفی هستند البته مرغوب بودن تنها یکی از عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت کنجد می باشد باید دانست که روش عرضه شدن این محصول نیز بر روی قیمت آن موثر بوده و همواره خرید آن از روش مستقیم با قیمت ارزان تری انجام می گیرد.

بستگی به اینکه کنجد از نوع پوست کنده باشد یا نه نیز قیمت آن متفاوت است علاوه بر تمامی موارد گفته شده باید دانست که میزان تولید سالانه این محصول نیز بسیار مهم است و هر زمانی که تولید بیشتری داشته باشد عرضه آن به بازار بیشتر بوده که در این صورت با قیمت مناسب تری توزیع می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید