عرضه کنجد سیاه محلی به صورت کیلویی

کنجد سیاه از دسته ادویه جات بسیار با ارزش شمرده می شود. کنجد سیاه دارای دانه های ریز و سیاه رنگ است که سرشار از انرژی برای بدن می باشند. این دانه های سیاه سرشار از مواد معدنی و مغذی و ویتامین های مختلف می باشد، که طعم دلنشین آن برای استفاده در انواع غذاها و سالادها به کار می رود. کنجد سیاه کیلویی که به صورت ارگانیک پرورش داده می‌شود به شکل محلی به بازار عرضه می گردند.

عرضه کنجد سیاه محلی به صورت کیلویی

11 خاصیت فوق العاده کنجد سیاه

11 خاصیت فوق العاده کنجد سیاه کنجد سیاه به دلیل داشتن مواد معدنی از جمله کلسیم، منیزیم و آنتی اکسیدان ها در میان مردم بسیار محبوب شده است. وجود منیزیم در دانه های سیاه کنجد باعث تنظیم فشارخون در افراد می گردد. به همین دلیل به بیمارانی که از نوسانات فشار خون رنج می برند توصیه می گردد. در حقیقت تنظیم کننده فشار خون است.

همانطور که گفته شد کنجد سیاه، سرشار از آنتی اکسیدان های مختلف می باشد، که بدن انسان را از بروز هرگونه سرطان محافظت می کنند. دانه کنجد سیاه، میان وعده ای انرژی زا برای افراد سالمند و کودکان می باشد. زیرا موجب تقویت استخوان ها و عضلات بدن آن ها می شود. جالب است بدانید که کنجد سیاه سرشار از فیبر می باشد و وجود فیبر در این ماده غذایی ارزشمند موجب بهبود عملکرد سیستم گوارشی بدن انسان می شود، و از هرگونه بیماری های گوارشی از جمله یبوست مشکل در هضم غذا و غیره جلوگیری و درمان می کند.

کنجد سیاه سرشار از ویتامین‌های گروه به می‌باشد که برای بدن هر انسان لازم و ضروری است در کنار وجود ویتامین ب وجود آهن موجب شده است که این دانه ها نزد همه مردم دنیا محبوب تر بشوند وجود آهن در این دانه های سیاه و پر انرژی موجب پیشگیری و درمان بیماری های ناشی از کم خونی و فقر آهن می شود به همین دلیل مصرف سیاه دانه به کودکان توصیه می شود

کنجد سیاه ارگانیک کیلویی چند است؟

کنجد سیاه ارگانیک کیلویی چند است؟ تقریباً همه مردم دنیا از خواص بیشمار کنجد مطلع هستند. و به دلیل طعم خاص و عطر دلنشین این دانه ها، استفاده از آن در بین آشپزها و زنان خانه دار بسیار رواج پیدا کرده است. اگر شما هم قصد خرید دانه کنجد سیاه را دارید حتماً از ارگانیک بودن دانه ها مطلع شوید. کنجد سیاه محلی را حتما از فروشگاه های معتبری که محصولات ارگانیک را با نشانه‌های استاندارد و علامت های بهداشتی عرضه می کنند خرید نمایید.

قیمت کنجد سیاه، بنا به ارگانیک بودن یا نبودن، کیفیت تولید و بسته بندی تنظیم می گردد. کنجد سیاه ارگانیک با مقیاس کیلوگرم در بازار به فروش می رسد.

مجموعه ما با فروش مستقیم و بی واسطه کنجد سیاه سهم عمده ای در بازار ایفا نموده است. مشتریان گرامی می توانند جهت استعلام از قیمت ها و محصولات ارگانیک شرکت تماس حاصل نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید