عرضه کننده کنجد خام صادراتی

کنجد خام صادراتی بهترین نوع کنجد در بازار است که به صورت مستقیم در تمام نقاط کشور در حال توزیع است. بیشتر تولید کنندگان و فروشند گان این محصول کشاورزان هستند که در این زمینه فعالیت دارند، وکالای خود را با قیمت مناسب به مصرف کنندگان می فروشند. صادر کننده کنجد خام می تواند با پیش بینی در زمینه صادرات آمار توزیع این محصول را افزایش دهد و با پیگیری مداوم عرضه کنجد خام را انجام دهد.

عرضه کننده کنجد خام صادراتی

فواید مصرف کنجد خام

فواید مصرف کنجد خام عرضه کنجد خام: کنجد خام فواید زیادی دارد. درسته که دانه های کوچکی هستند اما مزیت های زیادی برای سلامتی ما دارند. این دانه بسیار مغذی است و حاوی تقریبا 60 گرم چربی می باشد. مقدار زیادی ویتامین دارد مانند: نیاسین، منیزیم، آهن، ویتامین B6 و فسفر. این دانه مغذی جذب ویتامین E را افزایش می دهد و کبد را از رادیکال های آزاد محافظت می کند. فواید مصرف کنجد خام:

  • کنجد خام برای پوست و مو بسیار مفید است. استفاده از روغن آن برای زیبایی توصیه می شود.
  • مصرف آن برای کم خونی مفید است. کلسیم موجود در آن باعث تقویت استخوان ها می شود.
  • کنجد کلسترول را کاهش می دهد و از بیماری های قلب عروق و فشار خون بالا جلوگیری می کند.
  • استفاده از روغن کنجد خام در کاهش دیابت مؤثر است. دانه های کنجد سر شار از فیبر هستند و مانع جذب چربی می شوند.
  • این دانه کوچک و باور نکردنی، می تواند از سرطان روده و سینه جلوگیری کند.
  • کنجد خام ماده معدنی به نام مس دارد که برای سیستم آنزیم آنتی اکسیدانی ضروری است.
  • این ماده معدنی، رگ های خونی و مفاصل را قوی می کند.
  • منیزیم موجود در کنجد از آسم جلوگیری می کند و استرس را از بین می برد.

کنجد از ما در برابر آسیب، تابش اشعه های مضر جلو گیری می کند. وقتی زیاد در معرض آفتاب قرار می گیریم روغن کنجد بهتربن درمان برای آفتاب سوختگی است. کنجد خام از آسیب رساندن به روده و طحال جلو گیری می کند. پس بنابراین توصیه پزشکان ما را فراموش نکنید و خود را از چنین دانه مقوی و مغذی محروم نکنید.

مرکز خرید کنجد خام صادراتی

مرکز خرید کنجد خام صادراتی خرید کنجد صادراتی: قبل از اینکه ما بخواهیم یک مرکز خرید کنجد خام صادراتی راه اندازی کنیم، اول باید از کیفیت و مرغوبیت محصول خود مطمئن شویم چون تقاضا کنندگان خرید این محصول در هر نقطه از کشور هستند که می توانند این کالا را خریداری کنند. پس خاص بودن و باکیفیت بودن این محصول موجب افزایش فروش بیشتر و رونق اقتصادی صادر کننده می شود. ویژگی مهمی که کنجد صادراتی دارد طعم آن است و تاثیر زیادی در فروش و صادرات کنجد دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید