فروشندگان کنجد ارزان عمده در بسته بندی ۵۰۰‌ گرمی

فروشندگان کنجد ارزان عمده در بسته‌ بندی ۵۰۰ گرمی از درآمد حاصل از فروش کالا راضی و خرسند بوده و معتقدند که با فروش این محصول کسب و کارشان رونق بسیار خوبی گرفته و درآمد آنها نسبت به قبل افزایش چشمگیری داشته است. بسته‌بندی این کالا با استفاده از دستگاه‌ های مجهز و مدرن صورت گرفته به همین دلیل تمامی نکات بهداشتی و سلامت هنگام تولید و بسته بندی محصول رعایت شده است.

فروشندگان کنجد ارزان عمده در بسته بندی ۵۰۰‌ گرمی

دستور پخت کیک کنجدی به روش خانگی

دستور پخت کیک کنجدی به روش خانگی دستور پخت کیک کنجدی به روش خانگی بسیار راحت و آسان می باشد. شما باید تمامی مواد را به دمای محیط برسانید و آرد و بیکینگ پودر را با یکدیگر ترکیب کرده و چند بار الک کنید. تخم مرغ ها را بشکنید و آنها را درون ظرف مناسبی بریزید و سپس شکر را به آن اضافه کنید و با همزن برقی به خوبی هم بزنید تا رنگ آن عوض شود.

در این مرحله شما باید روغن، ماست، شیر را به ترتیب به مخلوط اضافه کرده و با همزن دستی هم بزنید تا مواد با یکدیگر به خوبی مخلوط شود و پس از آن وانیل را به آن اضافه کنید و دوباره هم بزنید آرد و بکینگ پودر الک شده را در چند مرحله به مایه کیک اضافه کنید و کاملا با یکدیگر مخلوط نمایید. کف قالب را یک کاغذ روغنی بگذارید و دیواره های آن را چرب کنید و آن را آغشته به کنجد کنید سپس مایع را به آرامی درون قالب بریزید.

پس از گذشت مدت زمان ۴۵ دقیقه درون فر با دمای ۱۸۰ درجه سانتیگراد که از قبل گرم شده قرار دهید وقتی که کیک آماده شد آن را خارج کنید و اجازه دهید مقداری سرد شود و به سادگی از قالب خارج کنید.

ارائه کنجد ارزان بسته نیم کیلویی

ارائه کنجد ارزان بسته نیم کیلویی ارائه کنجد ارزان نیم‌کیلویی توسط وب سایت رسمی و معتبر سبب شده تا مشتریان و خریداران می توانند بهترین نوع محصول را با مناسب ترین قیمت ممکن خریداری کنند. با مراجعه به این وبسایت شما می توانید به راحتی محصولات مورد نیازتان را خریداری کنید و از پرداخت برخی هزینه‌ های اضافی معاف شوید که این امر در نهایت از لحاظ اقتصادی به نفع شما میباشد.

با توجه به افزایش نیاز بازار برای خرید کنجد نیم کیلویی افراد زیادی هستند که فعالیت خود را در زمینه تولید این محصول آغاز کرده و با فعالیت در این زمینه کسب و کارشان رونق بسیار خوبی گرفته و درآمد آنها نسبت به قبل افزایش چشمگیری پیدا کرده است. این محصول به صورت عمده و جزئی به فروش می رسد که مشتریان و خریداران می‌ توانند با توجه به نیاز خود هر مقداری از این محصول را که مد نظر دارند خریداری و از آن استفاده کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید