فروش انواع کنجد برشته طعم دار

کنجد طعم دار یکی از خوراکی های پر طرفدار در جهان است که علاوه بر خواص فراوانی که دارد، به عنوان یک میان وعده سالم و مقوی شناخته می شود. خوشبختانه انواع و اقسام کنجد برشته طعم دار در کشور به میزان مطلوبی تولید شده و در دسترس مردم قرار می گیرد. کنجد برشته به کنجد بو داده نیز مشهور است که آوازه ی آن بر هیچ کس پوشیده نیست. کنجد طعم دار در آراستن شیرینی ها و خیلی از غذا های ایرانی به کار برده می شود. فروش انواع کنجد برشته طعم دار در کل کشور انجام می شود و نیازی به خرید از شهری خاص نمی باشد. معمولا کنجد برشته طعم دار در بهترین مراکز فروش این محصول یافت می شود که می توانید کنجد مورد استفاده خود را از این شعب خریداری کنید.

فروش انواع کنجد برشته طعم دار

نحوه طعم دار کردن کنجد

نحوه طعم دار کردن کنجد همان طور که می دانید، کنجدی که در ابتدا به صورت ارگانیک تولید شده خام است و طعم زیادی ندارد بلکه در کارخانجات مخصوص این کار طی فرآیندی کنجد خام به کنجد برشته طعم دار تبدیل می شود. در ادامه مراحل تهیه کنجد برشته طعم دار را به طور خلاصه توضیح خواهیم داد:

در ابتدا باید بگویم دو نوع کنجد وجود دارد، کنجد پوست دار و کنجد بدون پوست. از هر دوی این ها می توان کنجد طعم دار را تهیه کرد ولی کنجدی که پوست دار است، برای این کار مناسب تر است چرا که بعد از طعم دادن ظاهر و مزه بهتری داشته و پوست آن سرشار از کلسیم می باشد.

پس کنجد پوست دار را انتخاب کرده و آن ها را با آب بشویید. سپس کنجد ها را درون یک ظرف فلزی یا سینی روی حرارت زیاد قرار دهید تا آب آنان کشیده شود و مدام هم بزنید. ده دقیقه بعد کنجد ها را از روی حرارت برداشته و صبر کنید تا خنک شوند. در آخر نیز کنجد های برشته شده را با طعم دهنده های مخصوص مانند پودر سبزیجات یا ادویه های دلخواه طعم دار می کنیم. بدین ترتیب ذکنجد طعم دار ما آماده است.

خرید کنجد طعم دار سیر و سبزیجات

خرید کنجد طعم دار سیر و سبزیجات همان طور که اشاره شد، خرید کنجد طعم دار از سراسر کشور امکان پذیر است و نیاری به سفارش از سایر شهر ها نمی باشد. از همین رو کنجد طعم دار سیر و سبزیجات در اکثر فروشگاه ها و مراکز معتبر یافت می شود. پبش از خرید کنجد طعم دار سیر و سبزیجات لازم است به یکسری از نکات توجه لازم را داشته باشید. برای مثال حتما توجه داشته باشید کنجد مورد نظر عطر و طعم سیر و سبزیجات تازه داشته باشد، نشانه هایی از کپک و خرابی دیده نشود، خلوص صد در صد داشته باشد و با استاندارد های لازم و رعایت موارد بهداشتی تهیه شده باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید