فروش عمده کنجد بدون پوست

شرکت تولید کننده کنجد بدون پوست صادراتی به منظور تهیه و توزیع هر چه راحت تر و سریع تر محصولات خود تدابیری اندیشیده است که فروش کنجد هایی از این دست به صورت عمده نیز امکان پذیر بوده و متقاضیانی که قصد خرید کلی و با حجم انبوه از این محصول بی نظیر و بسیار با کیفیت را دارند بتوانند به راحتی و در کمال آرامش و اطمینان خاطر، میزان مورد نظر خود را خریداری نموده و به مصارف مختلفی که مد نظر آنان است برسانند.

فروش عمده کنجد بدون پوست

مراحل تولید کنجد صادراتی

مراحل تولید کنجد صادراتی

آنچه باعث ارتقای سطح کیفی انواع کنجد های صادراتی بدون‌ پوست گردیده دقت نظر و حساسیتی است که واحد تولید کننده این محصول در هر یک از مراحل تولید به خرج داده و می توان گفت که تمرکز خود را بر روی کیفیت بالای محصولات تولیدی خود قرار داده است.

لازم به ذکر است که کلیه مراحل تولید این محصول، تحت نظارت مستمر و مستقیم کارشناسان کنترل کیفیت و همچنین سیستم مدیریتی یکپارچه و منظم انجام می پذیرد بدین معنی که پس از عبور از هر یک از چرخه های خط تولید، توسط ناظران کیفی مورد سنجش قرار گرفته تا از این طریق، اطمینان خاطر به دست آید که محصول تولیدی، این مرحله را با موفقیت پشت سر گذاشته و کوچکترین خدشه ای در خروجی خط تولید ایجاد نگردیده است که همین امر، عامل تمایز این محصول نسبت به سایر نمونه های مشابه می باشد.

نکته بسیار مهم دیگری که باید در اینجا به ذکر آن بپردازیم این است که فرآیند تولید و بسته بندی کنجد ها به صورت مکانیزه و بدون دخالت دست انجام می پذیرد که باعث می شود محصول نهایی، از لحاظ سلامت و بهداشت نیز در سطح بسیار بالایی قرار داشته باشد.

قیمت انواع کنجد بدون پوست

قیمت انواع کنجد بدون پوست

از نظر ویژگی هایی که از لحاظ ظاهری و کیفی برای انواع کنجد بدون پوست وجود دارد آنچه موجب گرایش بسیاری از افراد به استفاده از این محصول بی نظیر و بسیار مغذی می گردد قیمت کنجد ها است که از سوی واحد تولید کننده آن ها برای انواع مختلفی از محصولات تولیدی در واحد وزن بر حسب کیلو گرم تعیین گردیده است.

لازم به ذکر است قیمت های موجود در مقایسه با سایر قیمت های اعلام شده در بازار، بسیار ناچیز بوده و خرید این محصول را برای هر یک از افراد با هر توان اقتصادی که دارند کاملا مقرون به صرفه نموده است که از این حیث، مورد توجه بسیاری از خانواده ها می باشد.

متقاضیان می توانند به منظور استعلام این قیمت ها به سایت اینترنتی شرکت تولید کننده کنجد پوست صادراتی مراجعه نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید