فروش عمده کنجد برشته شده

کنجد برشته شده در بهترین کیفیت و با قیمت مناسبی به طور مستقیم و بدون واسطه از طریق فروشگاه آنلاین اینترنتی به فروش کلی می رسد بنابراین خریداران عمده می توانند مطابق با نیاز خود آن را با نازلترین قیمت ها تهیه کنند. فروش کنجد برشته شده به طور عمده از لحاظ اقتصادی برای هر دو طرف معامله مقرون به صرفه است و سبب کاهش هزینه های خرید می گردد.

فروش عمده کنجد برشته شده

چگونه کنجد را برشته کنیم؟

چگونه کنجد را برشته کنیم؟ یکی از روش های مصرف کنجد، برشته کردن آن است که در این صورت کنجد طعم بهتر و خوشمزه تری پیدا می کند و می توان از آن در انواع غذا ها یا به عنوان خوراکی در طول روز استفاده نمود اینک با ما همراه باشید تا روش برشته کردن کنجد را برای شما شرح دهیم.

ابتدا باید در نظر گرفت که از چه نوع کنجدی می خواهیم استفاده کنیم زیرا کنجد در دو نوع سفید و سیاه وجود دارد در واقع کنجد سیاه، پوست دار و نوع سفید پوست کنده است بهتر است برای این کار کنجد سیاه را انتخاب کنیم زیرا در هنگام برشته شدن، بافت تردی پیدا می کند.

دانه های کنجد را خوب پاک می کنیم تا ناخالصی ها و آلودگی های آن گرفته شود سپس درون یک آبکش ریز ریخته و خوب آن را می شوییم حال دانه های کنجد را درون یک ماهیتابه ریخته و روی حرارت بالا قرار می دهیم تا به طور کامل خشک شوند.

در این مرحله حرارت را کم می کنیم و مرتب هم می زنیم تا دانه ها نسوزند برخی از افراد که کنجد طعم دار دوست دارند در این مرحله از طعم هایی چون؛ سرکه ای، نمکی، لیمویی و… استفاده می کنند، هنگامی که دانه ها صدای ترکیدن تولید کنند و با فشار دست دانه ها، له شوند کنجد برشته آماده است.

قیمت هر کیلو کنجد برشته

قیمت هر کیلو کنجد برشته قیمت کنجد برشته شده با توجه به معیار های مختلفی نظیر؛ کیفیت، نوع کنجد، محل برداشت، بسته بندی یا کیلویی، نوع خرید و میزان سفارشات سنجیده می شود البته از تاثیر نوسانات بازار بر قیمت این محصول نباید غافل شد چرا که با افزایش نرخ ارز کشور قیمت تمامی محصولات تغییر می کند.

مسلما قیمت هر کیلو کنجد سفید برشته شده از قیمت کنجد سیاه بیشتر است زیرا کیفیت و شکل ظاهری مناسب تری دارد و میزان بازار پسندی آن بیشتر است هم چنین اگر در فصول برداشت کنجد قصد خرید آن را نمایید قیمت هر کیلو از آن با پرداخت بهای کمتری تمام می شود زیرا عرضه زیاد است.

خرید عمده و مستقیم کنجد از خود تولید کنندگان و به صورت آنلاین بسیار مقرون به صرفه می باشد به دلیل این که واسطه ها در این میان نقشی ندارند و محصول مورد نظر را می توان به طور کیلویی و با قیمت کمتری نسبت به سطح بازار تهیه نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید