فروش عمده کنجد سبوس دار

کنجد سبوس دار بسیار مقوی و پر انرژی می باشد و در طب سنتی جایگاهی والا و ویژه دارد و از آن برای درمان بیماری های مختلفی استفاده می شود چرا که بسیار مرغوب و مقوی می باشد و دارای املاح و ویتامین و آنتی اکسیدان مختلفی است‌.

فروش کنجد سبوس دار عمده به صورت مستقیم و بی واسطه بر عهده فروشنده معتبری می باشد که برترین نوع این محصول را با قیمت تولیدی و ارزان به مشتری ارائه می دهد.

فروش عمده کنجد سبوس دار

کنجد سبوس دار چه مشخصاتی دارد؟

کنجد سبوس دار چه مشخصاتی دارد؟

کنجد سبوس دار دارای مشخصات مختلفی می باشد از مشخصات و ویژگی های این محصول می توان به رنگ ظاهری آن اشاره کرد که نسبت به نوع پوست کنده رنگی تیره تر و قهوه ای دارد و از رایحه بهتر و بیشتر برخوردار می باشد، این محصول به صورت بسته بندی و فله به فروش می رسد که نوع فله به دلیل نداشتن بسته بندی با قیمتی ارزان تر به فروش می رسد.

کنجد مرغوب و اعلای سبوس دار به دلیل تازگی و کیفیت بالا و طبیعی و ارگانیک بودن از ارزش غذایی فوق العاده ای برخوردار می باشد و طعم بی نظیر و به یاد ماندنی دارد، این محصول به دلیل املاح و مواد مغذی فراوان فواید بسیاری دارد و برای درمان بیماری های مختلفی به کار می رود و حتی از آن برای تولید و تهیه محصولات آرایشی نیز استفاده می کنند.

این نوع کنجد اعلا و درجه یک دار دارای املاحی چون آهن، منگنز، کلسیم و منیزیم و املاح فراوان دیگری می باشد و حتی دارای پروتئین گیاهی فراوانی می باشد و بسیار مقوی و پر انرژی می باشد و برای سلامت و تقویت بدن یک مواد غذایی بی نظیر به شمار می آید.

خرید کنجد سبوس دار نیم کیلویی

خرید کنجد سبوس دار نیم کیلویی

خرید کنجد سبوس دار اعلا و مرغوب نیم کیلویی به صورت مستقیم بهترین روشی است که مشتری را به برترین و تازه ترین کیفیت با قیمت ارزان می رساند، خرید از فروشنده اصلی بسیار راحت و آسان انجام می گیرد به گونه ای که می توان آن را آسان تر از خرید حضوری دانست.

قیمت کنجد سبوس دار با کیفیت و مرغوب را تولید کننده و فروشنده اصلی مشخص می نماید و ارزان ترین و معقول ترین قیمت را با توجه به کیفیت برای آن در نظر می گیرد به گونه ای که قیمت مستقیم آن با قیمتی که واسطه تعیین می کنند تفاوت چشمگیری دارد.

پس به نفع مشتری است که این محصول با کیفیت و درجه یک را بدون واسطه و مستقیما از فروشنده اصلی خریداری نماید چرا که هم کیفیت برتر را به دست خواهد آورد و هم از قیمت تولیدی آن بهره مند خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید