فروش عمده کنجد شور

در حال حاضر فروش کنجد شور در بازارهای سراسر کشور به صورت عمده و در تناژ بالا صورت می گیرد که از بهترین کیفیت و نیز بسته بندی های کاملاً بهداشتی و متناسب با نیاز بازار برخوردار است که بسیار ارزان و مقرون به صرفه می باشد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

اغلب فروش عمده آن از طریق سایت اینترنتی منحصر به فرد آن صورت می گیرد که امروزه بسیار متداول است پدر کانون توجه مشتریان متعدد این محصول قرار گرفته است.

فروش عمده کنجد شور

طرز تهیه کنجد شور

طرز تهیه کنجد شور

طرز تهیه کنجد شور بسیار مشابه با انواع تخمه های شور یا سایر انواع دانه های خوراکی دیگر است که در این روش ابتدا کنجد پوست کنده شده را با حرارت بسیار ملایم تفت داده و پس از رسیدن به میزان برشته ای مناسب مخلوط آب و نمک را با غلظتی مطلوب با توجه به حجم کنجد افزوده و پس از گرفتن رطوبت آن را از روی اجاق برداشته و خنک می نماییم.

شایان ذکر است که اگر چه برشته نمودن این محصول بر طعم و مزه آن تاثیر بسزایی گذاشته است ولی هرگز از خواص درمانی و غذایی بسیار ممتاز آن کاسته نشده است.

البته با حرارت دادن و گرفتن رطوبت و نم آن از میزان ویتامین ث موجود در آن به طرز شگفت انگیزی کاسته شده است ولی تمامی عناصر مغذی و معدنی آن به قوت خود در این نوع کنجد باقیست.

کنجد شور مانند نوع خام آن سرشار از انواع ویتامین ها، فسفر، کلسیم، پتاسیم، آهن، سدیم، روی، مس، منگنز، منیزیم و از همه ویژه تر و مهم تر خاصیت آنتی اکسیدانی است که در تضمین سلامت بدن افراد بسیار موثر و مفید واقع می شود.

توزیع عمده کنجد شور

توزیع عمده کنجد شور

امروزه توزیع عمده کنجد شور در بازارهای مختلف داخلی و خارجی به صورت مستمر و پایدار در حال انجام است که مشتریان و متقاضیان بسیاری را به دلیل کیفیت بالا، بسته بندی مطلوب و قیمت حیرت انگیز به سمت و سوی خود کشانده است.

شایان ذکر است که توزیع و پخش این محصول به صورت عمده از طریق مراکز عرضه آن به دو صورت حضوری و غیر حضوری صورت می‌گیرد که هر کدام دارای مزیت ها و ویژگی های بارز و مشخصی می باشند.

باید متذکر و خاطر نشان کرد که توزیع غیر حضوری آن از طریق درگاه اینترنتی آن بسیار مرسوم است چرا که افراد با مشغله های کاری و فکری فراوان می توانند به راحتی با انجام چند کلیک ساده آن را با توجه به خواسته، نیاز و توان مالی خود انتخاب و خریداری نمایند بدون اینکه از کوچکترین زحمت، هزینه و اتلاف وقتی متحمل شوند که بسیار مورد پسند واقع شده و از قیمتی مناسب و ارزان برخوردار می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید