فروش مستقیم کنجد ایرانی سبوس دار فله

در گذشته کنجد اولین دانه روغنی بود که بشر توانست کشف کند و پس از روغن گیری از تحول عظیمی در صنعت خوردوخوراک ایجاد شد.منشا اصلی کنجد بومی منطقه آفریقا است که بعد ها به چین و یونان و ایران وارد شد.

هم اکنون کنجد در ایران به عنوان کالای نفیس شناخته می شود.لازم به ذکر است که این گیاه همانند گیاه زرشک کالای سود آوری است خصوصا در زمان خشکسالی هم چنین روستای بندقیر در استان خوزستان از قطب های تولید کنجد ایرانی به شمار می رود.

امروزه کنجد به دوصورت همراه با پوست و پوست گرفته عرضه و مصرف می گردد و هم چنین کنجد به چند نوع سفید ، سیاه ، قهوه ای تقسیم می شود.

فروش مستقیم کنجد ایرانی سبوس دار فله

خواص درمانی کنجد سبوس دار

خواص درمانی کنجد سبوس دار امروزه با پیشرفت علم مصرف کنجد سبوس دار به کنجد معمولی ترجیح داده می شود.در کشور های پیشرفته از کنجد سبوس دار به عنوان پاد زهر نیز استفاده می شود . هم چنین برای درمان بی حسی ، فلج ، کرختی ، کاهش فشار خون و یبوست نیز نقش اساسی دارد.

از دیگر خواص کنجد می توان به تنظیم هورمون های بدن اشاره داشت به این صورت که کنجد بر روی هورمون های جنسی تاثیر مثبت می گذارد و سوخت و ساز اسید های چرب خصوصا در خانوم های یائسه را بالا می برد.تحقیقات فراوان نشان داده هضم کنجد تاثیر خوبی برروی چربی خون و وضعیت آنتی اکسیدانی بدن خانوم های بزرگسال دارد در نتیجه بر روی هورمون های جنسی تاثیر مثبت می گذارد.

مبارزه با سرطان یکی دیگر از خواص بی شمار کنجد است دانه های این گیاه سرشار از لیگنان پستانداران است که به نام انترولاکتون و انترودیول نام گذاری شده اند این دو توسط میکروفلورا روده ی بزرگ ایجاد می شود امروزه با تحقیقات فراوان محققان به این نتیجه رسیدند که این لیگنان هاکه دارای خواص ضد سرطانی است می تواند از سرطان سینه و سرطان روده پیشگیری کند.

پخش کنجد سبوس دار ایرانی فله ای

پخش کنجد سبوس دار ایرانی فله ای در خاورمیانه کنجد ایرانی شهرت بسیاری دارد و بازار فروش متنوع و خوبی دارد از این جهت که فرآورده های کنجدی مانند روغن کنجد ، انواع حلوا ارده طرفداران بسیاری دارد هم چنین این محصولات با مصرف خوراکی در انواع شیرینی پزی ها کاربرد دارد‌.

باافزایش نرخ دلار قیمت کنجد ایرانی نیز افزایش یافته است. قیمت کنجد ابتدا بستگی به نوع آن دارد به عنوان مثال کنجد پوست کنده و بو داده شده به نسبت بقیه گرانتر است.

با پیشرفت تکنولوژی شما می توانید با مراجعه به سایت های فروش و صحبت با مشاوره فروش های این سایت ها اقدام به خرید نمایید. یا می توانید با مراجعه به فروشگاه های عرضه کنجد فله پس از اطمینان از کیفیت آن محصول را خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید