فروش مستقیم کنجد بسته بندی صنعتی نیم کیلویی

دانه کنجد ارزش غذایی بسیار بالایی دارد همچنین روغن آن یکی از محبوب‌ترین روغن های موجود در بازار به شمار می آید. کنجد سرشار از آنتی اکسیدان، کلسیم، آهن و ویتامین E و غیره می‌باشد، مصرف این دانه پرخاصیت سبب کاهش کلسترول خون نیز می‌شود.

برخی شرکتها و کارخانه ها اقدام به تولید و بسته بندی کنجد در وزن های مختلف می‌کنند. کنجد بسته بندی شده را شما می توانید از کلیه فروشگاه های مواد غذایی، عطاری‌ها و خواربارفروشی‌ها نیز تهیه فرمایید.

فروش مستقیم کنجد بسته بندی صنعتی نیم کیلویی

خواص درمانی کنجد بر سیسم ایمنی بدن

خواص درمانی کنجد بر سیسم ایمنی بدن همه ما از خواص بی شمار کنجد آگاه هستیم، که دارای انواع ویتامین های بسیار مهم و مورد نیاز بدن ما می باشد و این که کنجد بر سلامت استخوان ها و پیشگیری از پوکی استخوان بسیار موثر واقع می شود.

اگر بخواهیم از خواص درمانی کنجد بر سیستم ایمنی بدن بگوییم می توان به این نکته اشاره کرد، که کنجد به علت دارا بودن ویتامین های گروه B و ویتامین C، به تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار کمک می کند.

روغن کنجد هم مانند دانه آن سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی می باشد، چربی که در دانه کنجد وجود دارد و همینطور روغن آن، چربی های اشباع نشده ای هستند که نه تنها برای بدن مضر نبوده، بلکه فواید بی‌ شماری را به بدن ما می رسانند.

ساختار دانه کنجد و روغن آن به گونه ای می باشد که امکان ترکیب با بسیاری از خوراکی های دیگر را نیز دارد به عنوان مثال دانه کنجد علاوه بر طعم خوبی که به نان سنگک می‌ دهد خواصش را به طور کامل به بدن ما می رساند، همچنین مخلوط دانه کنجد با ارده و شیره، ترکیبی بسیار عالی را حاصل می کند.

کنجد صنعتی کیلویی در کلیه فروشگاه های مواد غذایی در دسترس عموم مردم قرار می گیرد، و شما می توانید به آسانی این دانه پرخاصیت را تهیه و روزانه جهت تقویت بدن به ویژه سیستم ایمنی، از آن به مقدار مناسب مصرف کنید.

پخش کنجد بسته بندی یک کیلویی

پخش کنجد بسته بندی یک کیلویی تولید کنندگان و کشاورزان پس از کشت و برداشت کنجد، محصولات خود را به صورت عمده به کارخانه ها و شرکت های مربوطه تحویل می دهند، و این شرکت ها با توجه به نیاز بازار، این محصول کاربردی و ارزشمند را در بسته های بسیار زیبا و شکیل به بازار عرضه می دارند.

شما می‌توانند با توجه به مصرف خود، کنجد را در بسته های یک کیلویی، نیم‌کیلویی و یا حتی بیشتر نیز خریداری کنید، همچنین شما می‌توانید علاوه بر این، خرید و فروش کنجد بسته ای در کلیه فروشگاه های آنلاین و سایت های معتبر نیز امکان پذیر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید