فروش مستقیم کنجد خام در بسته های یک کیلویی

کنجد ها بسیار خوشمزه بوده و غنی از روغن هستند. این دانه ها فواید بسیاری برای سلامتی دارد. آن ها ممکن است در برابر بیماری های قلبی، دیابت و آرتروز مفید واقع شود. این دانه های خوشمزه را هم می توان به عنوان یک میان وعده مقوی خورد و هم می توان در کلوچه ها و غذا ها از آن استفاده کرد. مجموعه بازرگانی ما فروش مستقیم کنجد خام در بسته های یک کیلویی را به عهده دارد.

فروش مستقیم کنجد خام در بسته های یک کیلویی

معرفی مواد مغذی نهفته در کنجد خام

معرفی مواد مغذی نهفته در کنجد خام

کنجد خام منبع خوبی از فیبر است؛خوردن مرتب دانه کنجد می تواند به افزایش دریافت فیبر کمک کند. فیبر یک ماده ارزشمند است که برای حمایت از سلامت دستگاه گوارش کاملا مفید و اثربخش است. علاوه بر این شواهد نشان می‌دهد که فیبر ممکن است در کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی، سرطان های خاص، چاقی و دیابت نوع 2 نقش داشته باشد.

دانه های کنجد ممکن است از استخوان ها نیز حمایت کند. کنجد منبع خوبی از کلسیم است. ثابت شده که مصرف کنجد به دلیل وجود کلسیم بالا در آن، بسیار برای استخوان ها مفید بوده و از پوکی استخوان جلوگیری می کند.

یکی دیگر از ویژگی های خوب کنجد و از جمله خواص آن می‌توان به کاهش التهاب اشاره کرد. التهاب طولانی مدت ممکن است در بسیاری از بیماری های مزمن مثل چاقی و سرطان و همچنین بیماری های قلبی و کلیوی نقش داشته باشد. بنابراین مصرف کنجد برای جلوگیری از این بیماری ها بسیار مفید و موثر است.

این دانه های خوراکی خوش طعم منبع خوبی از ویتامین های گروه B است. این ویتامین، بسیار ضروری بوده و کمبود آن در بدن ممکن است فرد را دچار اختلال و بیماری کند. خوردن کنجد به راحتی می‌تواند این ویتامین را در بدن تأمین کند.

کنجد های خام را معمولاً در بسیاری از موارد مثل تهیه کلوچه و شیرینی استفاده می کنند. دانه های کنجد خام معمولا به رنگ سفید مایل به شیری هستند که بعد از بو داده شدن تغییر رنگ داده و طلایی می شوند.

فروش کنجد خام بسته یک کیلویی

فروش کنجد خام بسته یک کیلویی

ما در این مجموعه فروش کنجد کیلویی را با بهترین کیفیت ها از طریق سایت انجام می دهیم. عرضه کنجد خام در این مجموعه به صورت مستقیم و با حذف واسطه ها انجام می گیرد که این موضوع باعث شده تا این محصول با کیفیت بالا و در عین حال قیمت مناسب و به صرفه به دست مشتریان می رسد. برای سفارش و خرید این محصول کافی است سری به سایت ما زده و در قسمت فروش محصولات ما، محصول مورد نظر خود را سفارش داده و خریدی مطمئن را تجربه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید