فروش مستقیم کنجد عمده بدون پوست

کنجد ازجمله گیاهانی است که دارای خواص های فراوان و بی نظیری می باشد که این خواص ها موجب شده تا در سراسر جهان این محصول به صورت عمده نیز خریداری شده و مورد استفاده قرار گیرد. خرید وفروش کنجد عمده با بهترین قیمت انجام می شود. تولید کنندگان و مزرعه داران تمام سعی خود را دارند تا بتوانند محصول مرغوب و با کیفیتی تولید کنند و به مشتریان عرضه نمایند.

فروش مستقیم کنجد عمده بدون پوست

روش های صنعتی پوست گیری کنجد

روش های صنعتی پوست گیری کنجد پوست گیری کنجده عمده صنعتی‌ با یک دستگاه انجام می شود در واقع عملیات پوست گیری به دو روش خشک ومربوط صورت می گیرد‌. در بین شرکت های فروانی که دارای دستگاه پوست گیری کنجد هستند شرکت هیمورا از طراحان خیره و همچنین فعال در زمینه تولید تجهیزات صنعتی است که توانسته با سال ها تلاش دستگاه پوست کن کنجد را با کیفیتی برتر تولید و به بازار عرضه کند

این شرکت در ساخت این محصول کیفیت را سرلوحه کار خویش قرار داده است، همین عامل روز بروز به استفاده کنندگان این دستگاه افزوده است، پوست گیر کنجد سرعت عمل بالایی در پوست گیری دارد، به همین دلیل در صنایع مختلف استفاده می گردد و از سطح بهداشت بالایی برخوردار است، به همین دلیل از سوی سازمان بهداشت به تایید رسیده است.

دستگاه پوست گیر کنجد در ظرفیت ها و مدل های متنوع قابل ساخت است، بنابراین کاربر می تواند به دلخواه نوع مورد نظر این دستگاه را انتخاب نماید، این دستگاه با ایجاد سایش بین دانه های کنجد، پوست آنها را جدا می کند، بگونه ای که می توان گفت این دستگاه بواسطه غوطه ور کردن کنجد در آب عملیات جداسازی را اجرا می کند تا دو بخش (پوسته و دانه) از هم جدا گردند.

. این دستگاه از چندین بخش بوجود می اید. مخزن از اصلی ترین بخش تشکیل دهنده دستگاه پوست گیر کنجد است.

قیمت عمده کنجد بدون پوست

قیمت عمده کنجد بدون پوست تولید کنجد بدون پوست بسیار مفید است برای همین همیشه به مقدار زیادی یا عمده هم خریداری می شود. مصرف کنجد بدون پوست به جذب کلسیم توسط استخوان های بدن و ماهیچه ها کمک می کند و عامل رفع کم خونی در افراد مختلف است هم‌چنین به استخوان هارا تقویت می کند. مطمئنا می دانید که کنجد بدون پوست چقدر واجب و ضروری است برای کودکان و بسیار سفارش می شود که کودکان استفاده کنند. یکی دیگر از چیزایی که باعث می شود کنجد را عمده خریداری کنند کمک به رشد موی سر و سیستم تنفسی است

قیمت کنجد بودن پوست با توجه به کیفیت دانه کنجد قیمت گذاری و تعیین نرخ میگردد که با توجه به کنجد های مختلف قیمت های متفاوتی دارند. شرکت های تولید بهترین کنجد را با استفاده از دستگاه های مخصوص پوست کنی کنجد فرآوری و به بازار عرضه می کنند و علاوه بر تامین و نیاز بازار و صنایع تبدیلی، این محصول را به کشور های دیگر صادر می کنند که این محصول توانسته ارزآوری خوبی برای کشور داشته باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید