فروش مستقیم کنجد لار مرغوب در بازار صادرات

فروش مستقیم کنجد لار مرغوب در بازار صادرات این محصول بسیار بالا می باشد به این خاطر که این خوراکی ها دارای چربی بالا و طعم بی‌ نظیر هستند ضمن آن که از خواص بالایی نیز برخوردار می باشند. به طور کلی باید بدانید که کنجد لار یکی از مرغوب ترین نوع کنجد های موجود در بازار داخلی کشور می باشد که سالانه حجم بالایی از آن به بازارهای بین‌ المللی نیز صادر شده و موجب سودآوری بالایی برای کشور می‌ شود.

فروش مستقیم کنجد لار مرغوب در بازار صادرات

ویژگی های کنجد لار مرغوب

ویژگی های کنجد لار مرغوب کنجد لار مرغوب یکی از بهترین دانه های روغنی بوده که می تواند درمان بسیاری از دردها در بدن باشد این خوراکی دارای ویژگی های خاص و منحصر به فرد بوده که در ادامه برخی از این ویژگی ها را برای شما عنوان خواهیم نمود.

  • از ویژگی های این دانه کنجد می توان به دارا بودن مقادیر فراوان آهن در این محصول اشاره کرد. به دلیل دارا بودن آهن فراوان این خوراکی می تواند بیماری هایی از جمله فقر آهن و تالاسمی را درمان نماید.
  • این ماده خوراکی منبع غنی از آهن، کلسیم، پتاسیم و فسفر می‌باشند که خوردن روزانه آن موجب تقویت سیستم ایمنی بدن می گردد و بدن را در برابر انواع بیماری‌ ها ایمن نگه می دارد.
  • همچنین درون این کنجدها آنتی اکسیدان های قوی وجود دارد که با آزاد کردن رادیکال‌های سلولی از بروز انواع سرطان ها در بدن نیز جلوگیری می کنند.
  • در طب سنتی کنجد به عنوان یک ماده خوراکی گرم و خشک شناخته می شود . خوردن این خوراکی در افرادی که بیماری ناتوانی جنسی مبتلا هستند می تواند موجب بهبود یافتن این بیماری شود.

توزیع کنجد لار مرغوب صادراتی

توزیع کنجد لار مرغوب صادراتی در مراکز فروش کنجد لار مرغوب صادرات این محصولات هم به صورت بسته بندی شده و هم به صورت فله ای به فروش می‌ رسند که قیمت آن ها با توجه به وزن بسته بندی این کالا و همچنین نوع کنجد استفاده شده متفاوت می باشد.

قیمت کنجد صادراتی توسط اتحادیه فروش انواع مختلف دانه‌های روغنی مشخص می‌ شود و فروشندگان نیز موظف هستند این خوراکی را بر اساس نرخ تعیین شده به فروش برسانند. امروزه تولید کنندگان زیادی در کشور به تولید کنجد درجه یک مشغول هستند که با تولید انبوه این خوراکی توانسته اند به راحتی نیاز بازار داخلی به این خوراکی ها را فراهم نمایند.

همچنین حجم بالای تولید این محصولات سبب شده است که سالانه مقدار زیادی از آن ها به بازارهای بین المللی نیز صادر گردیده و سبب سودآوری بالایی برای کشورمان گردد، از این رو تاجران بسیاری در زمینه تجارت این خوراکی ها مشغول به فعالیت می باشند که از صادرات این محصولات به بازارهای جهانی توانسته‌اند سود بالایی را کسب نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید