فروش ویژه کنجد خوراکی

کنجد بهترین دانه ای روغنی در دنیا است که در ایران نیز در سطح عمده ای کشت می شود اما کنجدی که در شهر خوزستان به کشت انبوه می رسد از برترین محصولات دنیا به شمار می رود. عرضه مستقیم کنجد خوراکی به تمامی نقاط کشور و دنیا صورت می گیرد که صادرات در این زمینه می توانند از نقاط قوت کشت این دانه باشد. کنجد صادراتی درجه یک و عالی بوده و مورد پسند مشتریان خاص قرار گرفته است.

فروش ویژه کنجد خوراکی

خاصیت دارویی کنجد خوراکی

خاصیت دارویی کنجد خوراکی خاصیت دارویی کنجد خوراکی ایران ایران یکی از قطب های بزرگ در تولید دانه گیاهی کنجد می باشد و بیشتر این محصول را در شهر های جنوبی کشت می کند و اگر بخواهیم به معرفی مرغوبترین کنجد ایرانی بپردازیم باید بگوییم کنجدی که در خوزستان کشت می شود از همه نوع مرغوب تر است چون دارای خصوصیات های مثبتی می باشد که به بیان این خصوصیات می پردازیم.

در معرفی این محصول می توانیم به این نکته اشاره کنیم که بسیار پر مغز بوده و پوچ و تو خالی نمی باشد به همین سبب روغن گیری از این دانه ها بسیار به صرفه می باشد. این دانه ها اغلب در سه رنگ در بازار وجود دارد که به رنگ سفید، قهوه ای یا سیاه هستند.

قیمت کنجد خوراکی سفید از دانه های پوست کنده است که دارای رنگی سفید می باشد و دانه های سیاه و قهوه ای اغلب برای روغن گیری مورد استفاده قرار می گیرند. طبق پژوهش های علمی این دانه دارای خاصیت های فوق العاده بوده و غنی از ویتامین های مختلفی است.

دانه کنجد را می توان برای ارده گیری و ارده حلوا به کار برد و میزان روغنی که این فرآورده ها دارند نشانه مهمی از ثبات مرغوبیت این محصول روغنی می باشد. کنجد را می توان در بسیاری از شیرینی و نان ها نیز به کار برد.

خرید کنجد خوراکی در بازار

خرید کنجد خوراکی در بازار کنجد به صورت خام و فرآوری شده در ایران وجود دارد که این محصول به صورت خام بیشتر جنبه صادراتی داشته و بیشتر تاجران این محصول را برای سود آوری بیشتر به کشورهای مختلفی صادر می کنند.

ایران از مهمترین قطب برای صادرات بازار کنجد خوراکی و فراوری شده در دنیا می باشد که می توان گفت بهترین سرمایه برای کشور است. با صادرات این محصول زمینه برای رشد این کالا افزایش یافته و می توان سطح کشت کنجد را در شهرهای مختلف نیز افزایش داد.

صادرات بهترین کنجد برای اینکه مشتریان با رضایت کامل این کالا را بخرند در حال انجام می باشد. صادرات کنجد در بسته بندی و به صورت کیلویی در تناژ بالایی صورت می پذیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید