فروش کنجد ایرانی مناسب روغن گیری

کنجد نام یک نوع دانه روغنی است، که پایه گیاهی داشته و مصارف خوراکی زیادی دارد. روغنی که از کنجد به دست می آید، به عنوان سالم ترین و مرغوب ترین نوع روغن مصرفی شناخته می شود.

بسیاری از مراکز فروش، کنجد ایرانی مناسب برای روغن گیری کردن را به صورت مستقیم و در حجم عمده در واحد های فروش خود عرضه کرده و به صورت بسته بندی شده یا فله ای به مصرف کننده ها ارائه می دهند.

فروش کنجد ایرانی مناسب روغن گیری

انواع کنجد موجود در ایران کدامند؟

به طور کلی کنجد دارای انواع و اقسام گوناگونی است، که از نظر رنگ با هم تفاوت دارند و برخی از آن ها برای روغن گیری کردن مناسب هستند و برخی دیگر را در پخت و پز کردن مورد استفاده قرار می دهند.

انواع کنجد های موجود در بازار ایران، علاوه بر محصولی که در داخل کشور ما کشت و تولید می شود، محصولاتی هستند که از سایر کشور ها خریداری شده و وارد خاک ایران می شوند و این محصولات شامل موارد زیر هستند:

  • کنجد اصل ایرانی که معمولا به رنگ قهوه ای روشن دیده می شود و آن را در پخت و پز استفاده می کنند.
  • کنجد افغانستانی سبز رنگ است و به دلیل روغن خیلی زیادی که دارد، با قیمت بیشتری در بازار معامله می گردد.
  • کنجد پاکستانی دو نوع است و شامل سیاه رنگ و خاکستری رنگ می باشد. این محصول هم روغن زیادی دارد.
  • کنجدی که در هند تولید می شود تا حد زیادی به محصول ایرانی شباهت دارد و از آن هم در تولید نان و شیرینی استفاده می شود.
  • کنجد چینی را عمدتا در آشپزی استفاده می کنند.
  • کنجد سودان برای تولید کردن محصولاتی مانند ارده کنجدی مورد استفاده قرار می گیرد.

ارائه انواع کنجد ایرانی مناسب روغن گیری

شرکت های پخش، به ارائه انواع کنجد ایرانی مناسب روغن گیری می پردازند و این محصولات را به صورت کیسه ای و فله ای به واحد های تولید روغن کنجد عرضه می نمایند.

برای جدا کردن روغن از بافت دانه های کنجد، آن ها را آسیاب کرده و تحت فشار و حرارت قرار می دهند، تا قطرات روغن از آن ها خارج گردد و این کار را در واحد ها و کارخانجات صنعتی و توسط ماشین آلات مکانیزه انجام می دهند.

برای تولید کردن این محصول به مقدار زیادی کنجد نیاز است و تولید کننده ها می توانند این محصول را از طریق درگاه های فروش اینترنتی به سادگی خریداری کنند.

در این راستا، ما هم در این مجموعه شرایط خرید و فروش این محصول از راه دور را برای همه هم میهنان عزیزمان فراهم کرده ایم و محصول را به وسیله پست یا پیک برای آن ها ارسال می کنیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید