فروش کنجد سیاه کوهی به صورت عمده

کنجد سیاه کوهی یکی از بهترین‌های کنجد در میان انواع مختلف این محصول و گردو کرمان می باشد که از نظر ارزش غذایی و ارگانیک بودن نسبت به آنها دارای برتری های زیادی دارد و به همین دلیل بیشترین کاربرد آن در نقش دارویی و درمانی می باشد به طوری که روغن آن یکی از بهترین روغن های گیاهی در طب سنتی است.

فروش کنجد کوهی سیاه به صورت عمده توسط فروشنده این محصول انجام می شود و کسانی که به صورت تناژ بالا به آن نیاز دارند می ‌توانند آن را با قیمت بسیار مناسب تری از این فروشنده دریافت کنند.

فروش کنجد سیاه کوهی به صورت عمده

معرفی روغن شگفت انگیز کنجد سیاه کوهی

ویژگی های تغذیه ای روغن دانه کنجد سیاه کوهی و گردو گناوه باعث شده است که برخی روغن آن را ملکه روغن های گیاهی بنامند زیرا از نظر بسیاری از خواص و ویژگی ها نسبت به انواع کنجدهای سفید و قهوه ای دارای برتری های زیادی است در اینجا به معرفی برخی از این ویژگی ها می پردازیم که هر چند در دانه های کنجد دیگر هم وجود دارد اما در این کنجد خاص بسیار قوی تر و واضح تر خود را نشان می دهند؛ این ویژگی های شگفت انگیز عبارتند از :

  • این کنجد دارای غلظت بالایی است و به دلیل طبیعی بودن و عدم اضافه شدن ترکیبات اضافی به آن صرفا بوی کنجد را می دهد که یکی از روش های شناسایی آن نیز می باشد.
  • این روغن غنی از چربی های اشباع نشده است که می تواند عوامل ایجاد خطر بیماری های قلبی از جمله گرفتگی انواع رگ های قلبی و سکته مغزی و قلبی را کاهش دهد.
  • این محصول از ترکیبات بسیار تاثیرگذار در تنظیم سطح قند خون است و برای کسانی که دیابت دارند می تواند بسیار مفید باشد.
  • روغن کنجد سیاه یک محصول طبیعی و ارگانیک است که در بهبود زخم و سوختگی می تواند موثر باشد و با افزایش خاصیت ارتجاعی غشاء سلول های آسیب دیده و ترمیم آنها در درمان سوختگی موثر است.

تولید کنندگان کنجد سیاه کوهی با قیمت مناسب

تولید کنجد کوهی سیاه توسط تولید کنندگان این محصول انجام می ‌شود و آن را با قیمت مناسب ارائه می ‌کنند و کسانی که قصد خرید این محصول را به صورت عمده دارند می توانند از فرصت به وجود آمده استفاده نموده و به جای خرید از واسطه ها نیاز خود را به طور مستقیم از این تولید کنندگان تامین کنند که به طور قطع قیمت ارائه آنها بسیار پایین‌تر از واسطه‌ها خواهد بود.

خریداران می ‌توانند با مراجعه به همین سایت مشخصات کنجد مذکور را مطالعه نموده و در صورت تمایل سفارش خود را در همین جا و یا صرف چند دقیقه زمان اعلام کنند و به این ترتیب لازم به مراجعه به محل تولید و فروش این محصول برای اعلام سفارش نباشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید