فروش کنجد قهوه ای خام صادراتی

کنجد یکی از دانه های خوراکی می باشد که ارزش غذایی بالایی دارد و به رنگ های مختلفی مانند سفید ، زرد و قهوه ای وجود دارد این محصول فوق العاده و خوشمزه در صنعت غذا و پخت و پز کاریردهای زیادی دارد و به صورت های مختلف به فروش می رسد مانند کنجد خام صادراتی که برای مصارف گوناگون به صورت خام به کشورهای دیگر صادر می شود برای روغن گیری و مصارف دیگر مانند تزیین نان ، کلوچه و استفاده در بعضی غذا ها که بسیار هم خوشمزه می باشد.

فروش کنجد قهوه ای خام صادراتی

آشنایی با خواص و موارد مصرف کنجد

آشنایی با خواص و موارد مصرف کنجد کنجد جزء دانه های روغنی محسوب می شود و نسبت به سایر دانه ها روغن فراوانی دارد و به دلیل خواص زیادی که دارد و همچنین میزان فراوان ویتامین ها و مواد معدنی یکی از خوراکی های با ارزش می باشد و در طب سنتی از قدیم جایگاه ویژه ای داشته است مصرف کنجد چه به صورت خام و پوست نگرفته و یا پوست گرفته برای درمان خیلی از بیماری ها کاربرد دارد و همچنین استفاده از این ماده غذایی ارزشمند از بروز بسیاری از بیماری ها نیز جلو گیری می کند.

کنجد قهوه ای خام دارای خواص دارویی و درمانی بیشماری می باشد که عبارتند از:

  • این محصول دارای کلیسم فراوان می باشد به همین دلیل باعث استحکام استخوان ها می شود و از بروز پوکی استخوان در سنین بالا جلوگیری می کند.
  • کنجد به دلیل ترکیباتی که دارد باعث کاهش کلسترول خون می شود.
  • این دانه ارزشمند و استفاده از آن باعث تنظیم فشار خون می شود و در نتیجه موجب کاهش فشار خون می شود.
  • مصرف کنجد به طور مرتب باعث تقویت حافظه می شود و از بروز بیماری آلزایمر نیز جلو گیری می کند.

کنجد موارد مصرف زیادی دارد مانند استفاده از روغن آن برای مصارف خوراکی و دارویی و همچنین خود کنجد به صورت پوست گرفته برای استفاده در انواع غذاها و خوراکی ها مانند تزیین کیک و کلوچه و استفاده بر روی نان ها و شیرینی ها نیز کاریرد دارد. روغن کنجد غیر خوراکی برای تسکین دردهای عضلانی و التهاب بدن استفاده می شود.

مرکز خرید کنجد خام شسته شده صادراتی

مرکز خرید کنجد خام شسته شده صادراتی کنجد در بازار به روش های مختلف به فروش می رسد یا به صورت عمده ویا به صورت جزئی و اگر خرید کنجد صادراتی به صورت کلی انجام شود به سود خریدار می باشد زیرا خرید در حجم بالا و مقدار زیاد قیمت تمام شده محصول بسیار ارزان تر از قیمت موجود در بازار می باشد کنجد به صورت بسته بندی و فله نیز به بازار عرضه می شود و قیمت فله آن ارزانتر می باشد چون هزینه بسته بندی ندارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید