قیمت بهترین کنجد محلی

کنجد دانه های بسیار ریز و در عین حال بسیار غنی از انواع مختلف مواد مغذی به ویژه چربی می باشد که انواع کنجد محلی از طرفداران بیشتری برخوردار هستند که با قیمت مناسب ارائه می شوند، قیمت بهترین کنجد محلی را می توان به طور مستقیم و بدون واسطه از فروشنده این محصول به دست آورد و به این ترتیب این کنجد را به صورت عمده برای آدرس مورد نظر خود درخواست کرده تا در کوتاه ترین زمان و در بهترین نوع بسته بندی به آدرس خریدار ارسال شود.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت بهترین کنجد محلی

خواص انواع کنجد محلی

خواص انواع کنجد محلی کنجد محلی در انواع مختلف آن از قبیل کنجد سفید، قهوه ای و سیاه دارای وجه تمایز زیادی با انواع کنجد های پرورشی است و یکی از مهمترین این تفاوت ها ارگانیک بودن و طبیعی بودن این کنجد است و پرورش دهندگان و تولید کنندگان این دانه از هیچ نوع سم و کودی در کاشت و برداشت این محصول استفاده نکرده اند بنابراین این کنجد برای مصرف خوراکی می تواند بسیار مناسب باشد.

از خواص انواع کنجد می ‌توان به درصد بالای اسیدهای چرب موجود در آنها اشاره کرد همچنین برای سلامتی بسیار مفید است علاوه بر این، این کنجد از ویتامین E است که نوعی آنتی اکسیدان طبیعی به شمار می رود و در سلامت بدن تاثیر زیادی دارد همچنین این محصول در درمان بسیاری از بیماری‌ها از جمله یبوست مورد استفاده قرار می ‌گیرد و پاک سازی دستگاه گوارش را انجام می دهد، از دیگر خواص کنجد می توان به خلاصه به موارد زیر اشاره کرد :

  1. کنجد محلی حاوی مقادیر بسیار بالایی از فیتواسترول ها است که نقش بسیار موثری در کاهش کلسترول خون ایفا می کنند.
  2. کنجد به طور مستقیم در کاهش فشارخون موثر است و از ایجاد پلاک های چربی در دیواره عروق خونی و دیواره قلب جلوگیری می کند.
  3. این محصول تولید هورمون های جنسی را تحت تاثیر قرار می دهد که می تواند برای خانم های یائسه تاثیرات بسیار موثر و مفیدی را در رفع گرگرفتگی از آنها داشته باشد.
  4. این نمونه روغن زیادی دارد اما نقش موثری در کاهش وزن و چربی سوزی در بدن ایفا می کند و مصرف آن می ‌تواند باعث افزایش سوخت و ساز بدن و کاهش وزن گردد.
  5. بیشتر بخوانید: قیمت روغن ارده کنجد خیراندیش

خرید کنجد محلی کیلویی

خرید کنجد محلی کیلویی فروش کنجد محلی توسط فروشنده این محصول به صورت کیلویی می باشد و کسانی که تأمین کننده کنجد محلی هستند می توانند این محصول را قیمت خرید مناسب به متقاضیان عمده ارائه کنند، همچنین کسانی که قصد خرید کنجد محلی کیلویی را دارند جهت سفارش این محصول باید به طور مستقیم با فروشنده ارتباط برقرار نمایند.

خرید این کنجد به صورت اینترنتی و از طریق سایت فروشنده انجام می ‌شود به این شکل که خریدار می تواند به بخش محصولات سایت مراجعه کرده و مقدار مورد نیاز خود از کنجد کیلویی را اعلام کند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت کنجد برای خریداران رزرو شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید